Tieners brengen fazant met vuurwerk om het leven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan ben je gvd toch niet goed wijs of niet, hier kan ik zeer slecht tegen dit soort smerig walgelijk gedrag, zo n dier kan niets terug doen!! Vies vuil stelletje oproerkraaiers aanpakken zulk soort gajes!! Bah...

Dat mensen dat geloven, Het "rotje" is nog helemaal intact en het beest zou dood zijn, dat kan niet he. Mensen moeten eens wat langer nadenken voordat ze alles geloven wat op internet staat. ZOu mij niets verbazen als er een antivuurwerk groenlinkser achter zit.

Ik verbaas me soms over het taalniveau van sommigen hier. Volgens mij heeft Anihalas nergens, maar dan ook nergens gezegd dat het 'geinig' is wat er is gebeurd of dat zieke en gewonde dieren uit hun lijden verlost moeten worden met vuurwerk? Het enige wat hij zei is dat het onwaarschijnlijk is dat het een gezonde vogel was geweest. En dat staat compleet los van of het grappig/goed/slecht was van deze actie.

Begrijpend lezen is een vak apart blijkt maar weer.

Je bent me net voor met een reactie, had precies de zelfde gedachte. Begrijpend lezen is soms erg moeilijk

En de schade is weer aangericht. Bedankt wijkagent Ruud van Beek.
96c6441ce41647b09f323fb588cc8e55.png

wijkagentruudvanbeek Het bericht van het door vuurwerk omgebracht dier kan worden ingetrokken. Zojuist werd bekend dat het beestje er gisteren al lag. Door de melding van vanmiddag zijn we op een verkeerd spoor gezet. Excuses voor de verwarring.

Staat op Instagram.

Kwaad is al geschied, bedankt!:angry:
Ik heb net een bericht gestuurd naar 112Vandaag om het ook te melden dat de wijkagent een fout heeft gemaakt..

Ik hou namelijk niet van zulk soort praktijken met dieren... snap je!

Gewoon kritisch zijn wbt bronnen, scheelt een hoop naive woede, you can thank me later.

OT: die agent dacht waarschijnlijk cool te zijn door dit te delen ofzo? Naja in iedergeval weer een gevalletje sensatie zoeken door de politie, welke objectief zouden moeten zijn, enfin

Ten eerste is het geen fazant maar een waterhoen. Ten tweede dit soort nieuwsberichten daar kijk ik de laatste jaren een beetje sceptisch tegen aan.
Als het wel waar is neem ik mijn woorden terug.

Jongens laten we vooral alle berichten die hierover op nu staan etc doodspammen met het feit dat dit fake was. Als we niets zeggen blijven die mensen het originele verhaal geloven.

Deze topic is gesloten uit voorzorg dat deze uit de hand loopt.
Of het beestje levend of dood was, dan nog laat je het beestje met rust.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan