Tieners brengen fazant met vuurwerk om het leven

Status
Niet open voor verdere reacties.
1zfu53c.png

Een fazant heeft vandaag op de Koekoekstraat in Krimpen aan den IJssel het leven gelegd nadat tieners een rotje in het achterwerk van de vogel hadden gestoken. Dat meldt wijkagent Ruud van Beek op Twitter.

Redactie 28-12-16, 17:27

De kwajongens brachten het dier om het leven door een rotje in zijn achterwerk af te steken. De wijkagent komt graag met getuigen in contact om de jongens, die door de melder tussen de 10 en 15 jaar oud worden geschat, een flinke "oorwassing" te geven.

Bron: http://www.ad.nl/rotterdam/tieners-brengen-fazant-met-vuurwerk-om-het-leven~af4d4121/

Dooie waterhoen,(een levende vang je niet zomaar) rotje erin. (blijft ziek dat kinderen op dit soort ideeën komen, maar ik vermoed een sensatie verhaal)

Media/ (cq anti vuurwerk wijkagent?) die een kans ziet? :idea:

Dat zijn ook echt dieren die zich makkelijk laten pakken als ze nog leven. Nee, niet dus.
Ik vermoed dat dit dier al ziek, (vogelgriep?) gewond of dood was toen de jongens tot hun daad kwamen. Maar waarom ze dan niet gewoon een kip bij de slager kopen? Het is erg stom wat ze hebben gedaan. Maar het artikel klopt wat mij betreft ook niet.
Wie mij niet gelooft moet voor de gein maar eens een waterhoen of een fazant proberen te vangen.....

Denk dat het verhaal anders is, op de foto is geen fazant maar een waterhoen.... die krijg je echt niet levend te pakken. Denk inderdaad dat het een dode waterhoen is en daar heeft men een rotje bij gelegd.
Dan begrijp ik het nog niet

Lees ik hier weer een hoax? Ik geloof er geen snars van dat die jongens überhaupt die vogel te pakken krijgen en ook nog een rotje in zn achterwerk weten te brengen. Die vogel moet daar al gelegen hebben en een vuurwerkhatende wijkagent verzint er een leuk verhaaltje bij.

Dit riekt ernstig naar een hoax!! Net als met die kat toen daar was helemaal niks van waar maarja onze dierenvrinden lezen den titel zien het plaatje en gaan los. Rammelt aan alle kanten dit bericht,

Zal me niks verbazen als het dier al dood was. Of dat dit een hoax is. Ieder geval, dit hele verhaal rijkt naar een leugen door de media.

Maar mocht het kloppen, mocht men daadwerkelijk in een levende dier een rotje in zijn/haar komt hebben gestoken, dan is er maar 1 passende straf: Hetzelfde doen bij die jongeren! Alleen dan geen rotje maar een cobra 6.

Hier t daadwerkelijke instagram bericht: https://www.instagram.com/p/BOkQmK-hFtW/

Dat zijn ook echt dieren die zich makkelijk laten pakken als ze nog leven. Nee, niet dus.
Ik vermoed dat dit dier al ziek, (vogelgriep?) gewond of dood was toen de jongens tot hun daad kwamen. Maar waarom ze dan niet gewoon een kip bij de slager kopen? Het is erg stom wat ze hebben gedaan. Maar het artikel klopt wat mij betreft ook niet.
Wie mij niet gelooft moet voor de gein maar eens een waterhoen of een fazant proberen te vangen.....

Stop jij voor de GEIN eens een nitraat in je achterwerk.Sorry hoor,maar dit is geen gein meer.

Ik vermoed dat dit dier al ziek, (vogelgriep?) gewond of dood was toen de jongens tot hun daad kwamen.

Dus zieke of gewonde dieren mogen dus uit hun lijden worden gelost met vuurwerk ? Goed dat ik het weet :bonk:
Maar verder gaat het wel goed met jou of zit er nog meer bij je los...... pffffffff

Ik verbaas me soms over het taalniveau van sommigen hier. Volgens mij heeft Anihalas nergens, maar dan ook nergens gezegd dat het 'geinig' is wat er is gebeurd of dat zieke en gewonde dieren uit hun lijden verlost moeten worden met vuurwerk? Het enige wat hij zei is dat het onwaarschijnlijk is dat het een gezonde vogel was geweest. En dat staat compleet los van of het grappig/goed/slecht was van deze actie.

Begrijpend lezen is een vak apart blijkt maar weer.

Ik verbaas me soms over het taalniveau van sommigen hier. Volgens mij heeft Anihalas nergens, maar dan ook nergens gezegd dat het 'geinig' is wat er is gebeurd of dat zieke en gewonde dieren uit hun lijden verlost moeten worden met vuurwerk? Het enige wat hij zei is dat het onwaarschijnlijk is dat het een gezonde vogel was geweest. En dat staat compleet los van of het grappig/goed/slecht was van deze actie.

Begrijpend lezen is een vak apart blijkt maar weer.

idd hij had het over hoe moeilijk het is om een gezond dier te vangen.
daardoor heeft hij zijn bedenkingen bij het artikel.
zo vat ik het op iig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan