Tiener steekt vuurwerk af en komt op buggy met kind terecht: begeleider gewond

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Zondagavond is iemand gewond geraakt toen een stuk vuurwerk op een buggy met een kind terecht kwam.
Dat gebeurde in Hoogeveen. Een 15-jarige jongen stak vuurwerk af wat op een buggy met een kindje terecht kwam. De begeleider van de buggy raakte daarbij gewond.

De tiener is door de politie aangehouden en meegenomen naar het bureau. De begeleider moest voor onderzoek naar het ziekenhuis.

https://www.drentsnieuws.nl/112/418...t-op-buggy-met-kind-terecht-begeleider-gewond

Vraag me af of dit soort berichten wel echt zijn.
Of dat ze deze expres plaatsen zodat iedereen nog grotere hekel aan vuurwerk krijgt.

Laatst bewerkt:
Vrag me af of dit soort berichten wel echt zijn.
Of dat ze deze expres plaatsen zodat iedereen nog grotere hekel aan vuurwerk krijgt.

Ik denk dat deze berichten helaas wel op waarheid zijn berust, echter denk ik wel weer dat de factor "het zwaarder maken" wel vaak van toepassing is.

Mogelijk wordt dit door de media 'opgeblazen', maar alles aan het gedrag van deze jongen dat fout kan zijn, is ook daadwerkelijk fout. Het moment (26 november), het gebruik (gooien), een buggy. Dit is de ideale manier om de media te voeden met munitie om het verhaal op te blazen. Kan het de media in dit geval niet eens zo kwalijk nemen.

Dan heeft het kind een begeleider en het kind zit toevallig in de buggy?

Maakt ook niet uit, mierenverwenmodus terug naar mild :P

Haha de verhalen pot gaat langzaam weer open :yes:

zo krijgen we ook nog de poes, en de kikkers die een knaller in de kont krijgen. vuurwerkdetectie systeem is al voorbij gevlogen. Ieder jaar hetzelfde.

Maarja als dit echt is gebeurt is het natuurlijk dieptriest.

En al die gruwelijke verhalen dat agenten gatenkaas zijn geworden door al die babypijl stokjes. Ik ben blij dat die dingen verboden zijn en dat die zware pijlen ook bijna van de markt afgehaald zijn :bonk::frusty:

:thumbsup:

Vraag me af of dit soort berichten wel echt zijn.

Eerlijk gezegd vraag ik het me ook af. Als ik dit topic doorkijk zie ik allemaal berichten die gaan over 15-jarige jongens. Het lijkt net of er een soort blauwdruk ligt waar allerlei verhalen omheen gevouwen worden.

We hebben jaren gehad waarin allerlei katten werden opgeblazen waar niks van waar bleek. Nu terroriseert een 15-jarige jongen het hele land. Ik weet het niet hoor...

Back
Bovenaan