Tiel Zaterdag 18 mei 2013

Haha :p
We hebben daar een beetje sfeer opgebouwd :)

Beetje cat.1 spul, als het maar kruit bevat..

Was op zich best een leuk showtje.
Ga nu het filmpje even doen maar dat kan wel even duren op de laptopper :p

Jaja het was gezellig met Jeffreak, MichelWRX en sigarenman :) best wel wat cat 1 weggestookt met mooie fakkels erbij ook :) Filmpje volgt!

Heb gefilmd met de Galaxy S4 van Michel, hopelijk staat die er snel op :)

Was leuk om jullie te ontmoeten jongens.

En inderdaad alles bij elkaar best wat gestookt, ik ben er aardig doorheen dus moet gelijk even nieuwe bestellen haha.
Crackling lintjes, grondbloemen, fonteintjes, fakkels, bergen morning glory's en zelfs nog een potje haha. :thumbsup:

Top avondje weer met een heerlijk weertje.

Het was zeker gezellig heren.
Maar op tijd gestopt met de flitspaaltjes want de vlammen stonden al goed op me ogen gebrand.

Ik heb ook een aantal foto's gemaakt.
Ondanks dat het nog goed licht was en ik dacht dat er maar paar foto's gelukt waren, heb ik er toch weer een fiks aantal mooie genoeg gevonden.
Daarom maar weer een slideshow.

Tiel-slide_zps48ae0838.gif

Het was bij aanvang inderdaad nog niet helemaal donker. En wij dachten dat het leuk was om vanuit een andere positie te filmen maar gezien de vele blagen die je op de achtergrond hoort volgend jaar toch maar bij de rest gaan staan denk ik. Mijn filmpje, zoals gebruikelijk uit de losse pols geschoten:

Mijn eerste filmpje staat er ook op.
Ik merkte bij 0:40 dat ik nog wat ingezoomd stond :D

Zoals Steef al zei, heeft hij met mijn telefoon (S4) gefilmd om te proberen en dat filmpje komt snel.
Ik heb ook enkele geinige filmpjes van het cat.1 spul dus die zullen ook nog volgen.
Laptopje is helaas traag met renderen :p

Mijn eerste filmpje staat er ook op.
Ik merkte bij 0:40 dat ik nog wat ingezoomd stond :D

Zoals Steef al zei, heeft hij met mijn telefoon (S4) gefilmd om te proberen en dat filmpje komt snel.
Ik heb ook enkele geinige filmpjes van het cat.1 spul dus die zullen ook nog volgen.
Laptopje is helaas traag met renderen :p

Mooie beelden, Welke cam heb je gebruikt?

Mooie beelden, Welke cam heb je gebruikt?

Dank je.. Ik gebruik een hele eenvoudige JVC GZ-E15.
Manueel gefocust en verder alle extra opties uit, zoals nachtmodus e.d.

En hier is het filmpje van de Galaxy S4, gefilmd door Steef-Kaboom.
Ziet er op zich best goed uit maar als je de camera in portrait-mode houd, komt het filmpje ook zo eruit te zien.
Ik denk dus dat full-screen afspelen wel nodig is maar Steef krijgt in ieder geval een idee wat de camera kan.
Enige nadeel zijn die kleine microfoontjes, waardoor het geluid 'dicht slaat'.

Ik zal in de loop van vandaag de Cat.1 show ook uploaden :p

Vind dat je een mooi overzicht hebt bijvoorbeeld bij de 4inch op 43 seconden is goed te zien hoe groot deze is. Kleur en geluid ook goed, alleen misschien een keer landscape proberen als dat mogelijk is met dat apparaatje? :)

Ja, ik had eigenlijk even moeten zeggen dat je hem in landscape moet houden.
Die fout maakte ik in het begin ook regelmatig, omdat dat de natuurlijke manier is om je foon vast te houden..
Maar je hebt in ieder geval een idee.

Het had wat voet in aarde maar het filmpje is toch gelukt.
Paar keer na het renderen wat zwarte scenes maar het is opgelost :)

Hier de sfeerimpressie voor de show. Ik heb maar een klein deel op video staan.

Wat Cat.1 en Cat.1+ :bonk:

Ik was hier ook aanwezig, Samen met Mike en René.
Deze show was voor mij heel bijzonder, er zat namelijk een speciale 4" Purple Dahlia shell bij maar dat verteld het filmpje wel. Dit was de tweede shell die werd aangestoken.

Geniet ervan.

Laatst bewerkt:
Beter laat dan nooit,ivm met nevel {condens op de lens}
niet helemaal geworden zoals ik wou maar ook dat levert soms leuke effecten op.

Leuk filmpje :) en mooi eerbetoon. Alleen waarom nog handmatig fakkelen anno 2013? Kan me voorstellen dat het sneller opbouwen is? Of kostentechnisch?

Back
Bovenaan