Tiel :26-05-2012

hallo mensen !
gisteravond naar deze show geweest en kan zegen wauw mooie show!
super leuk voor Stefan zijn eerste keer .
reactie op
Wat een heerlijk showtje! zeker stukken beter dan waar ik 3 jaar geleden geweest ben! Wat voor merk Shells hebben ze hier gebruikt?

ben net terug van schiet veld :P toch kijkje nemen was er erg benieuwt na waren kruiderij shells ( bkv Veenendaal)!!! man dacht dat deze geschiedenis waren ,broekhoff kugelbombeen cylinder bombe en de saluut op einde waren van Original firework (2.5 inc ) .
Katan ga zo door tot de volgende show.
groetjes gertje

p.s als deze info niet mag verwijder me bericht!

Mag ik vragen hoe je dat weet ?

ben net terug van schiet veld :P toch kijkje nemen was er erg benieuwt!
zeg al genoeg denk ik . en ben vuurwerkfreak dus kijk altijd hoe en wat er geschoten word zeg maar day after en niet kwaad bedoeling hoor geef alleen antwoord op een vraag en als dat niet mag verwijder me bericht probeer alleen een vraag te beantwoorden ! heb net ook day after foto,s gemaakt ook van de resten. voor prive hoop dat je vraag beantwoord heb .

hallo mensen !
gisteravond naar deze show geweest en kan zegen wauw mooie show!
super leuk voor Stefan zijn eerste keer .
reactie op
Wat een heerlijk showtje! zeker stukken beter dan waar ik 3 jaar geleden geweest ben! Wat voor merk Shells hebben ze hier gebruikt?

ben net terug van schiet veld :P toch kijkje nemen was er erg benieuwt na waren kruiderij shells ( bkv Veenendaal)!!! man dacht dat deze geschiedenis waren ,broekhoff kugelbombeen cylinder bombe en de saluut op einde waren van Original firework (2.5 inc ) .
Katan ga zo door tot de volgende show.
groetjes gertje

p.s als deze info niet mag verwijder me bericht!
Als je Pinokkio heette sloeg je nu de monitor achter je bureau. :blink:
Original heeft Katan niet, dus deze info is onjuist.

Groeten, Mike

ben net terug van schiet veld :P toch kijkje nemen was er erg benieuwt!
zeg al genoeg denk ik . en ben vuurwerkfreak dus kijk altijd hoe en wat er geschoten word zeg maar day after en niet kwaad bedoeling hoor geef alleen antwoord op een vraag en als dat niet mag verwijder me bericht probeer alleen een vraag te beantwoorden ! heb net ook day after foto,s gemaakt ook van de resten. voor prive hoop dat je vraag beantwoord heb .

Nou niet om te zeuren hoor maar ik mocgt gister mee helpen opbouwen... dus weet wat er geschoten was en zie Wat mike de big katan boss al zegt :P

haha weet je het zekker want lagen wel resten waar leterlijk op stond imp original fireworks producht jaar 2009 en stijghoogte 100m als normaal persoon die gek is op vuurwerk shows weet dit soort info niet ! en tja wil niet ***lig doen wie is er op schietveld geweest en heeft het gelezen en gezien ! en net wat ik zij in me vorige bericht wil alleen antwoord geven !

Heb even het stukje geknipt in de film van de signaalpijl,je bent dan ook niet wijs om die daar zo af te schieten.
Voor de rest heb genoten van het schowtje,bedankt jongens:)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

@Gertje_1988 Er waren blijkbaar ook noobs die het nodig vonden zelf vuurwerk af te gaan schieten welke dus niet bij de show hoorde. Wellicht heb je deze 'troep' gevonden. Maar laat dan maar foto's zien die je hebt gemaakt?
En als Mike het zegt mag je er van uit gaan dat je het echt mis hebt...

doe deze morgen op de site zeten en daar bewijs ik me zelf mee dat het daar ligt!
kijk mike niet boos bedoeld als dat daar ligt schijf ik het op en gelijk met dat ik lieg .... maar zet morgen foto,s er op en kunnen jullie met ze alle zien dat het er leterlijk ligt. mensen tot morgen groetjes gert-jan!

@Gertje_1988 Er waren blijkbaar ook noobs die het nodig vonden zelf vuurwerk af te gaan schieten welke dus niet bij de show hoorde. Wellicht heb je deze 'troep' gevonden. Maar laat dan maar foto's zien die je hebt gemaakt?
En als Mike het zegt mag je er van uit gaan dat je het echt mis hebt...

Er lagen nog wat kartonresten van de 4 inch cilinder shells, ik denk dat hij deze gevonden heeft. Ze roken nog wel lekker :p

@gertje ik ben toch zelf die buizen gaan vullen :p dan heb ik het toch gezien :p wij werkten ermee en Mike is van Katan vuurwerk die de show gemaakt hebben!!!

haha weet je het zekker want lagen wel resten waar leterlijk op stond imp original fireworks producht jaar 2009 en stijghoogte 100m als normaal persoon die gek is op vuurwerk shows weet dit soort info niet ! en tja wil niet ***lig doen wie is er op schietveld geweest en heeft het gelezen en gezien ! en net wat ik zij in me vorige bericht wil alleen antwoord geven !

Daar worden vaker shows gegeven, en vuurwerkresten die in het donker te klein zijn om te kunnen zien blijven dus liggen. En het vergaat niet of nauwelijks dus de kans is groot dat het van 2010, 2011 is. :)

Heb even het stukje geknipt in de film van de signaalpijl,je bent dan ook niet wijs om die daar zo af te schieten.
Voor de rest heb genoten van het schowtje,bedankt jongens:)
movie

Gelukkig viel hij nog wel een meter of 70/80 achter ons.

omg heren waar maken jullie je druk om net wat zeg laat morgen de foto,s zien en nee hoor haha ruik er niet aan :P ben wel gek maar niet zo gek en mike kans is er maar heren wacht nou maar tot die foto,s hier op staan ! einde..

omg heren waar maken jullie je druk om net wat zeg laat morgen de foto,s zien en nee hoor haha ruik er niet aan :P ben wel gek maar niet zo gek en mike kans is er maar heren wacht nou maar tot die foto,s hier op staan ! einde..
Ben benieuwd, en Gertje nou naar bedje. :D

Nog 1x, Katan vuurwerk (MIKE IS VAN KATAN!) schoot gisteren deze show, en waren dus aanwezig op het schietterein en hebben voor de shells gezorgd. Zei weten welke merken shells ze hebben gebruikt! Nu duidelijk?

Back
Bovenaan