Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Martijn en ik zijn er nog als het licht is! dat is de bedoelingneem je ook sterretjes mee thomas
![]()
Op http://www.kermistiel.nl/ staat duidelijk "Vrijdagagavond 21 oktober om ongeveer 22.00 uur zal de hemel aan de Waalkade wederom in vuur en vlam staan als het allerfraaiste vuurwerk zal worden ontstoken". Ik ga er dan ook vanuit dat dat klopt. Die websites van de kermis zelf zijn zeer zelden fout.
Ik ben er trouwens niet bij.
Geen vervoer? Of andere redenen?
Tiel ligt uit de route voor me. Moet dan om elf uur nog op de trein stappen. Gaat hem niet worden voor een klein kermisshowtje. Als de show nou om 8 uur begon, oké, maar nu is het te laat op de dag. Jammer, want om 8 uur zou het ook al donker zijn. Om tien uur is te laat voor de meeste kinderen, dus ik denk dat de organisatie zo wel wat kids misloopt.
Klein? Vorige keer(Juni)was het tot 4 inch. Dat noem ik nou niet echt klein.
Nee, dat is niet echt klein en dan ook lekker zink pijlen tussendoor, dat zie je ook niet overal denk ik.
En voor de filmers onder ons, iets minder kids vinden we ook niet erg, toch?
Onverwachts toch aanwezig, dit keer voor het eerst aanwezig aan de kant van Tiel.
Ik zal eens kijken, ik zelf neem de camera vandaag niet mee, heb nog een flink aantal filmpjes te uploaden (moet nog 1/3 van de VWC-dag bij lesli uploaden) en heb niet zoveel zin om camera met statief mee te zeulen op de fiets.We gaan je wel even zien hoop ik? We staan op de echteldsedijk met een bestelbusje met groen gezicht eropen we hebben 2 statieven mee
![]()
+ YouTube Video | |