Tiel 21-10-2011

Foto-MS8DJDOC-D.jpg

Het is zeer zeker de bedoeling om hier te zijn. Ik denk dat ik hier gelijk vanuit mijn werk naar toe ga. Dan ben ik er tegen 20:45.

@Cigarman: nog ergens borden of aanplakbiljetten gezien met het juiste tijdstip? Ik heb eerder op de avond namelijk iets anders en kom alleen als ik het ook op tijd kan halen, vandaar dat ik toch wel heel graag het juiste tijdstip wil weten...

Op http://www.kermistiel.nl/ staat duidelijk "Vrijdagagavond 21 oktober om ongeveer 22.00 uur zal de hemel aan de Waalkade wederom in vuur en vlam staan als het allerfraaiste vuurwerk zal worden ontstoken". Ik ga er dan ook vanuit dat dat klopt. Die websites van de kermis zelf zijn zeer zelden fout.

Ik ben er trouwens niet bij.

Geen vervoer? Of andere redenen?

Tiel ligt uit de route voor me. Moet dan om elf uur nog op de trein stappen. Gaat hem niet worden voor een klein kermisshowtje. Als de show nou om 8 uur begon, oké, maar nu is het te laat op de dag. Jammer, want om 8 uur zou het ook al donker zijn. Om tien uur is te laat voor de meeste kinderen, dus ik denk dat de organisatie zo wel wat kids misloopt.

Tiel ligt uit de route voor me. Moet dan om elf uur nog op de trein stappen. Gaat hem niet worden voor een klein kermisshowtje. Als de show nou om 8 uur begon, oké, maar nu is het te laat op de dag. Jammer, want om 8 uur zou het ook al donker zijn. Om tien uur is te laat voor de meeste kinderen, dus ik denk dat de organisatie zo wel wat kids misloopt.

Klein? Vorige keer(Juni)was het tot 4 inch. Dat noem ik nou niet echt klein.

Zou hier ook graag bij willen zijn, helaas geen vervoer vanaf 's-Hertogenbosch.

Veel plezier iedereen, ziet er goed uit!

We gaan je wel even zien hoop ik? We staan op de echteldsedijk met een bestelbusje met groen gezicht erop :) en we hebben 2 statieven mee :)
Ik zal eens kijken, ik zelf neem de camera vandaag niet mee, heb nog een flink aantal filmpjes te uploaden (moet nog 1/3 van de VWC-dag bij lesli uploaden) en heb niet zoveel zin om camera met statief mee te zeulen op de fiets.
Ik rijd rond kwart over 9, half 10 weg.

Edit:

Ik kan er toch niet bij zijn, weet de weg namelijk niet, ik was in de veronderstelling dat ik bij de brug naar beneden kon en daar de dijk kon volgen tot Tiel, maar ik had niet gedacht aan dat kanaal. Ik moet dus binnendoor rijden en daar weet ik de weg niet, en om in het donker de weg te vinden lijkt me verre van ideaal, ik blijf dus toch maar thuis, of iemand zou me even moeten begeleiden na de brug ;D

Laatst bewerkt:
Zeer nette show gezien met fraai kaliber! Wat precies kan ik helaas niet zeggen, wij stonden op het kermis-terrein dat toch wel wat verder weg lag. Wel gaaf zo uitkijkend aan en over het water van de haven. Ik had geen camera bij, maar was zowieso lastig geweest want begon een paar minuten te vroeg naar ons idee. Vanaf de kermis kun je een kerktoren met klok zien en die gaf nog 21.55u aan...

Back
Bovenaan