Tiel 11-06-2011

Zo werkt het absoluut niet,geloof me maar.Je bent van zoveel dingen afhankelijk.
Zoals ik al zei kom een keer langs en dan zul je het beter begrijpen.

Ik zal geen oordeel geven totdat ik het filmpje van deze show gezien heb, ga je filmen stefantvs?

Laatst bewerkt:
Ik kan het je heel simpel uitleggen.
Je hebt gewoon met bepaalde producten te doen wie in een doos zitten.
We proberen het naar ons idee soms zo goed mogelijk samen te stellen.
Kom eens een keer langs,dan kun je zien wat we bedoelen en dan zul je het ook beter begrijpen denk ik.
Je snapt zelf ook dat als je bvb een budget van(ik noem maar iets)1500,- hebt je niet alleen maar spullen van zink kunt gaan schieten,want dan is je budget zo weg natuurlijk.

Ik wil zeker een keertje langs komen.

---

Excusses jongens maar deze Tielenaar zit volgende week in de Ardennen.
Had ik wel gekunt, dan was ik zeker gaan kijken.
Ook al is het een bommetje bommetje show, in najaar 2010 deden ze al een stuk beter hun best, dus was ik zeker gaan kijken.

Ik snap de kritieken, die heb ik ook.
Maar het butget is ongeloofelijk laag.
Dus je kan dan geen show schieten, die lekker gevuld is.
Variatie, ja dat had vorig jaar in mei wel gemogen, maar dat hebben ze in het najaar wel goed gemaakt.

Consumneten show is geen optie, de schiet lokatie is te ver weg van de kermis/stad.
Moet je door een verrekijker gaan turen.
Nee, daar wordt je wijzer van.:wink:

Voor de gene die gaan veel plezier.
Ik ga me vermaken met Binky's en 3 knal piraten.....:wink::D

Oke... Ik ga gewoon kijken. Ik zal ff kijken of ik bier mee kan nemen steef. Maar dat hoor je nog wel.

En Svenseo ik kom maar al te graag.

Zo werkt het absoluut niet,geloof me maar.Je bent van zoveel dingen afhankelijk.
Zoals ik al zei kom een keer langs en dan zul je het beter begrijpen.

Wanneer ben ik welkom? Datum en locatie alsjeblieft :)
Van dit aanbod maak ik graag gebruik hoor!

Ik ga toch altijd wel ff kijken, alleen een show kan je het inderdaad niet noemen. Maar ja vuurwerk = vuurwerk ook al is het een kleine show.

Hier nog een filmpje van de show vorig jaar.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik tel 3 man die hierheen gaan. Nog meer mensen die komen?

@Steef weet je al of jullie ook komen uit het mooie zoetemeer?

@ knaller, neej man weet nog niet... zit met vervoer :-(
en me oppas gaat zoiezo niet :p
wou je die dvd nog ;-) krijg je die ook van vorig jaar :p

Haha. Nee dat wordt ehm niet:p Of je moet met de trein trg gaan:p Anders niet. Waarschijnlijk gaat er ook een vriend van me mee. En die heeft geen zin om dat hele eind te gaan. Iig geen 2 keer.

Waar is het precies? Of een plek waar we gaan staan mag ook. Maar iig iets waar ik me domdom op in kan stellen.

Back
Bovenaan