Ti-Rep

Ik had er 1, vond hem verassend goed knallen! Harder dan de andere knalcakes die ik had behalve de Secret Salute, zeker geen slechte knalcake hoor!

Dat dacht ik inderdaad ook al ja. Kun je deze toch mooi nemen ipv de Salute Report waar je net naast greep... Deze Ti-Rep is nog goed verkrijgbaar toch?

Dat dacht ik inderdaad ook al ja. Kun je deze toch mooi nemen ipv de Salute Report waar je net naast greep... Deze Ti-Rep is nog goed verkrijgbaar toch?

Helaas kwam ik hier pas achter nadat ik een bestelling had gedaan. Misschien tijdens de losse verkoop :) Bedankt voor de tip :)
Heb nu in ieder geval de Matrix als knalcake besteld.

Gisteren heb ik deze gezien op 2 demo's in de finale van Lesli demo's. Die gebruiken dus voor dat soort gelegenheden ook Zena artikelen! Wat zeker geen slecht idee was, want wat gaat deze cake hard zeg! Zeker niveautje oude Secret Salute en oude Silver Salute. En die felle crackling voegt ook zeker wat toe, vooral in meervoud. Ik ben dit jaar al voorzien van cakes voor een finale project, maar voor mensen die dat nog niet zijn is dit echt een aanrader.

Moordend tempo, goede knallen. Crackling erbij maakte het mooi af. Een van de beste knalcakes in Nederland!

Kan alsjeblieft iemand ontkennen dat deze is afgekeurd of niet binnenkomt? Aangezien hij van de websites gehaald is.

Kan alsjeblieft iemand ontkennen dat deze is afgekeurd of niet binnenkomt? Aangezien hij van de websites gehaald is.

Zoals je in de posts boven je kunt lezen is deze in de uitloop, dus hij gaat uit het assortiment.
Waarschijnlijk is hij dus op de meeste plekken uitverkocht.

Eddy.

Blijft een prachtige knalcake om te zien. Label vind ik zelf al gaaf, effect daarbij maakt hem net wat mooier dan menig ander cake in dezelfde categorie.

Iemand hier nog ervaringen mee, de laatste jaarwisselingen? Harder dan de Delicious Thunder bijvoorbeeld? Beide 36 shots. Kan dezr voor een leuk kartonprijsje meenemen namelijk

Blijft een leuk ding, vooral als je er meerdere tegelijk de lucht in knalt. Zijn her en der nog te verkrijgen.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan