Thunderstruck

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 5090
Artikelnaam: Thunderstruck
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Schoten: 25 shots
Effectomschrijving: silver whistling up bursting to red,green and silver bouquets with crackling
Stijghoogte: 15-20 meter
Richtprijs: € 28.95
Verpakkingseenheid: 8/1
O.a. verkrijgbaar bij: BestelVuurwerk.nl

13312544.f7c6106e.560.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Anders jat je gewoon even een naam van een succesnummer van een concurrent! Prutsers.

Wat noem je jatten? Het nummer van Ac/Dc heet ook zo. Is dat dan ook weer jatten?

En hoe zit het dan met de thunderkings? Er zijn meerdere merken die deze naam voeren, hoor je niemand over.

Zal mij een worst zijn hoe de cake heet of hoe het label is, dat zie ik in het donker niet gaat om de uitwerking!

Ik had de naam uiteraard gebaseerd op de song Thunderstruck in het Hardix prijsvraag topic gezet en daarmee de cake 2 keer gewonnen.

Jammer dat GBV ook besloten heeft om de naam te gebruiken vor een cake met andere lading.... Maar ja, what's in a name... De uitwerking is zoals Lars zegt het belangrijkste.

En hoe zit het dan met de thunderkings? Er zijn meerdere merken die deze naam voeren, hoor je niemand over.

De oudste die ik in mijn verzameling heb stamt uit 2001, en is van Topselection.Thunderkings is wat mij betreft een verzamelnaam geworden voor kleine single shot's.

Bij de naam leg ik inderdaad ook een andere link, maar de gemiddelde consument zal dat niet hebben natuurlijk. Toch zou ik wel knal verwachten, maar de effectomschrijving doet mij dan weer denken aan een soort zware-jongens-effect, en daarom ben ik wel benieuwd naar deze cake. :)

Back
Bovenaan