Thunderstorm (Pas op! Namaak China Thunder)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xtremerides

Banned
Thunderstorm zit er precies hetzelfde uit als de echte China Thunder en je wordt belazerd waar je bij staat.
Deze matten zijn 15,- ps. Goedkoper dan de echte China Thunder maar knalt een heel stuk zachter richting
een slechte hindoe rol. Deze zijn volgens mij gewoon in omloop en werd bijvoorbeeld bij Wimmers verkocht

Laatst bewerkt door een moderator:
Ze zijn al ruim 2 jaar op de markt.... En ze zijn echt bagger. Knallen voor geen meter en gaan vaak uit..

Eeeerrrgggg bedankt extremerides! Nu weet ik waarom mijn chainthunder vorig jaar zo snel afging, kwam omdat ik dus een soort van na-maak versie had!:angry: Ik zag het verschil niet met de echte chain thunder! Je word idd belazerd waar je bij staat!

Iemand enige idee hoe je de echte van de namaak kan onderscheiden?
Op de prijs na dan natuurlijk haha

De Thunderstorm is niet van Bonbridge. Dat merk ontbreekt dus. De naam Thunderstorm staat er ook op, dus daar kun je het ook aan herkennen. Harry Loots verkocht ze voor zover ik heb begrepen, maar hij vermeldde er wel altijd bij dat het andere knallers waren dan "de echte Bonbridge versie" die hij overigens ook had liggen.

Overigens heb ik de Thunderstorm een keer in aktie gezien en ik vond 'm zeker niet slecht. Hij valt alleen bitter tegen als je een Chainthunder verwacht. Knal kwam inderdaad (zoals al gemeld) overeen met een regulier Hindoematje.

@Xtremerides, jouw matje ging wel erg snel! Het exemplaar dat ik heb gezien was opgehangen en knalde minstens 25 seconden.

Alle waar is naar zijn geld.

Cameo

De Thunderstorm is niet van Bonbridge. Dat merk ontbreekt dus. De naam Thunderstorm staat er ook op, dus daar kun je het ook aan herkennen. Harry Loots verkocht ze voor zover ik heb begrepen, maar hij vermeldde er wel altijd bij dat het andere knallers waren dan "de echte Bonbridge versie" die hij overigens ook had liggen.

Overigens heb ik de Thunderstorm een keer in aktie gezien en ik vond 'm zeker niet slecht. Hij valt alleen bitter tegen als je een Chainthunder verwacht. Knal kwam inderdaad (zoals al gemeld) overeen met een regulier Hindoematje.

@Xtremerides, jouw matje ging wel erg snel! Het exemplaar dat ik heb gezien was opgehangen en knalde minstens 25 seconden.

Alle waar is naar zijn geld.

Cameo

Wel een duur hindoe rolletje dan want veel langer dan een hindoe 1000sh is hij niet.

Maargoed het is natuurlijk aan ieder wat die wilt ik vond het alleen misleidend. Misschien zijn er wel mensen die dit voor 15,- euro wel een goed matje vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan