Thunderkingmeter

dsc09775u.jpg

Ik heb er al een aantal van afgestoken, en zitten dikke boeketten bij!! ook mines met boeketten, echt gaaf!! vooral voor dit geld!!

Leuk om te horen. Ik wacht netjes tot de 31ste. De 6 effecten zijn, volgens de doos:
-Crackling tail to dragon eggs
-Gold comet to gold willow with blue stars
-Ti-flowertail to colorpeony
-Gold comet to purple stars with silver blink
-Gold comet to red blink
-Silver mine to silvertail to silver cross

Zijn ze nog een beetje te krijgen ? Dan rijd ik morgen even langs de intertoys in leusden.
Leuk voor in me singleshot project dan!

Jammer, vandaag bij de intertoys kiers geweest. Uitverkocht. Kwamen misschien nog binnen maar had geen zin om te wachten.
Morgenochtend vroeg dan maar even proberen misschien. Of weet iemand zeker dat ik dan voor niets rijd?

Leuke dingen deze Thunderkings,
Zitten hele mooi sier effecten tussen en dat voor dit geld lol.
We hadden met een groepje 6 meter paketten, dus heb er flink aantal de lucht in zien gaan.

Je kunt deze dingen niet vergelijken met binkies etc. Als je voor effect gaat dan moet je deze halen, wil je echter een lekkere knal dan moet je voor de binkies etc. gaan.

Ik heb deze afgelopen jaar gehad en ik was aardig verrast door de verschillende effecten moet ik zeggen. En verrast in de positieve zin duss.

Gr Mr Kamuro

In deze meter zitte 24 losse Thunderkings.
Verleden jaar koste deze bij één van mijn dealers €10,95

Ik hoop dat het hierdoor wat duidelijker wordt. (-;

PyroZwolle

Dit zijn gewoon de nummer 1 shocks in nederland, en begin nou niet over binkies of weet ik het wat , dat die misschien harder knallen kan zo zijn.
Maar de mooie ronde boeketten uit deze single shots vind je nergens, de asian thunders, giant air bombs en detonators zijn hier poep bij.
En de knal is ook zeer goed !

Dit zijn gewoon de nummer 1 shocks in nederland, en begin nou niet over binkies of weet ik het wat , dat die misschien harder knallen kan zo zijn.
Maar de mooie ronde boeketten uit deze single shots vind je nergens, de asian thunders, giant air bombs en detonators zijn hier poep bij.

Ben het heeeeelemaal met je eens:-)

De single shots die je opnoemt, dan gemaakt voor de knal.
Maar er een regel in Nederland dat een knal single shots, toch iets van sier vuurwerk effect moet bevatten.
Daarom kiezen veel importuers voor gedeeltelijk effect.
Dat ziet er een beetje gaar uit, maar er zijn uitzonderingen.
Zoals die thunderkings.

Maar ja, als ik sier single shots wil, koop ik die wel van 2 inch.
Zoals de stoere knallers van Marijn, de Nachtkracker en de Snelle Jelle.

Jij koopt wel liever 2 inch.
Maaruh ik vind dit voor zijn prijs een erg leuk product!
Heerlijk om mooi de vooravond mee door te komen!

Back
Bovenaan