Thunderkingmeter

De single shots die je opnoemt, dan gemaakt voor de knal.
Maar er een regel in Nederland dat een knal single shots, toch iets van sier vuurwerk effect moet bevatten.
Daarom kiezen veel importuers voor gedeeltelijk effect.
Dat ziet er een beetje gaar uit, maar er zijn uitzonderingen.
Zoals die thunderkings.

Maar ja, als ik sier single shots wil, koop ik die wel van 2 inch.
Zoals de stoere knallers van Marijn, de Nachtkracker en de Snelle Jelle.

Hoi Cigarman,

Uhm , ja ? Maar niet iedereen wil 8-10 euro neerleggen voor een losse 1,5-2 inch.
Dan bestel ik nog liever die dingen uit polen dan heb je er gelijk 6 voor die prijs.
Belachelijk duur dan kan ik 2 uur gaan werken voor 1 shot echt niet nornaal !!

Dus je wilt eigenlijk zeggen dat het een gelukje is ? Ik denk dat dit pure goede kwaliteit is.. Kijk naar de asian thunders die flutboeketjes stellen ook niks voor.

Ik zal voor de lol van allebei er eens eentje openmaken en kijken hoe dik de casing van de insert is en even het aantal gram aan flash en stars per stuk afwegen.

Denk dat daar niet veel verschil inzit ! Alleen het aantal laagjes papier zal wel wat meer zijn bij de insert van de thunder king meter dan de asian thunders. En de eindstop moet ook heel wat sterker zijn. Waardoor je boeket wat ronder word, heel simpel.

Verder snap ik je quote ook niet want deze losse shots zijn kwa prijs( 9,95 ) voor 24 stuks en kwa knal en sier de beste !

Ik heb ook maar een metertje besteld. Vind ze wel overtuigend overkomen op film.

Voor €15,- euro zeker? Ik twijfel omdat tegenwoordig voor €7,- euro al 24 kwalitatieve mortiertjes te koop zijn.

Bovendien lijken de Thunder Kings (Thunder King Mega Pack) van Broekhoff hierop. Hoe weet ik zeker dat het geen omlabelingen zijn? :bonk:

Voor €15,- euro zeker? Ik twijfel omdat tegenwoordig voor €7,- euro al 24 kwalitatieve mortiertjes te koop zijn.

Bovendien lijken de Thunder Kings (Thunder King Mega Pack) van Broekhoff hierop. Hoe weet ik zeker dat het geen omlabelingen zijn? :bonk:

10,- heb ik betaald, nette prijs dus. Die thunderkings geven volgends mij geen verschillende sier boeketten en alleen de welbekende 2 a 3 balletjes.

Dat verwacht ik idd ook over die van broekhoff. Ik dacht eerst ook omlabeling met een goedkoper prijsje, maar 10 euro (in voorverkoop) is al zo laag... Dan verwacht ik het niet nog lager.

Ga er maar vanuit dat dat idd de bekende 2 a 3 balletjes zijn wat brian al zij

En dan betaal ik liever toch 2 of 3 euro meer voor goede en mooie thunderkings met goede siereffecten...:D

Zijn ze nog te verkrijgen in de buurt van Amersfoort?
Vandaag 2 keer langs intertoys kiers gereden maar die hadden ze niet!

Ik heb van mijn doosje al wat leuks gemaakt....Foto komt er zo bij in deze post..

URL=http://imageshack.us/photo/my-images/7/thunderkingmeter.jpg/]
thunderkingmeter.jpg
[/URL]

Back
Bovenaan