Thunderking

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Thunderking, Single shot
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht:
Aantal Schoten: 1
Effectomschrijving: Single shot
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 19,95 per 100

thunderking.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat ik niet begrijp.... dit is een nieuwe product (of een om labeling) maar waarom zouden ze dit doen gezien het feit deze er volgend jaar niet meer verkocht mogen worden (wat ik had begrepen)

Wat ik niet begrijp.... dit is een nieuwe product (of een om labeling) maar waarom zouden ze dit doen gezien het feit deze er volgend jaar niet meer verkocht mogen worden (wat ik had begrepen)

was puur idee voor initiatief van BPN leden, geen wetsvoorstel oid

Toch weer in de stomme verleiding pakje te testen terwijl ik toch best klaar ben met single shots en rotjes e.d. Stomme kruitvirus.

was puur idee voor initiatief van BPN leden, geen wetsvoorstel oid

Toch weer in de stomme verleiding pakje te testen terwijl ik toch best klaar ben met single shots en rotjes e.d. Stomme kruitvirus.

Haha, en ook elk jaar jezelf weer voornemen om geen klein spul meer te kopen waarvan je weet dat het toch niet lukt. :D

Overigens blijven deze dingen gewoon op hetzelfde bulkpack-prijsniveau, dus die zullen er echt niet uit gaan.

WAren er bij Giezen nu alweer doorheen, jeugd kwam aldoor terug omdat die dingen zo hard schijnen te knallen...We'll see, mijn doosje zat gewoon bij mn voorbestelling.

Heb er flink wat gestookt. Goede single shots.
Prima prijs/kwaliteit verhouding en afwerking.

Niet de hardste knallers op de markt maar ook zeker niet slecht. Gemiddeld zou ik zeggen.

Afgelopen jaar waren deze single shots uitsluitend te verkrijgen in een doosverpakking van 50 stuks. Ze zijn klein, maar vallen voor het formaat zeker niet tegen. Volgens de verpakking zit er 3 gram kruit in per stuk.
Dus dat heb ik even nagewogen bij vier stuks :wink:

Kruit in grammen:
Lift charge: 1,37 - 1,27 - 1,34 - 1,37
Effect sterren: 0,36 - 0,00 - 0,24 - 0,13
Flash: 1,38 - 1,41 - 1,45 - 1,41

Dus de op de verpakking vermelde kruitinhoud klopt heel goed.

Laatst bewerkt:
Afgelopen jaar waren deze single shots uitsluitend te verkrijgen in een doosverpakking van 50 stuks. Ze zijn klein, maar vallen voor het formaat zeker niet tegen. Volgens de verpakking zit er 3 gram kruit in per stuk.
Dus dat heb ik even nagewogen bij vier stuks :wink:

Kruit in grammen:
Lift charge: 1,37 - 1,27 - 1,34 - 1,37
Effect sterren: 0,36 - 0,00 - 0,24 - 0,13
Flash: 1,38 - 1,41 - 1,45 - 1,41

Dus de op de verpakking vermelde kruitinhoud klopt heel goed.

Met +- 1.5gr flash kan je dus blijkbaar een prima knal produceren! Jammer dat de importeurs zó erg op safe gaan dat ze vaak nog onder de 1gr flash komen. Iemand heeft pas nog de Dum Bum singleshots getest met aantal flash en dat zat op +- 2 gram. Wel mooi om te zien dat je met zo'n 2 gram al zo'n volle klap kan produceren! Net zoals die Dum Bum 16 cake, heb zelden zo'n goede knalcake gehad uit NL.

Klinkt wel goed, maar dat is lastig beoordelen zo op film. Kan je er wat over zeggen ?

Back
Bovenaan