Thunderking XXL

zijn er nou 2 versies van deze bak,
1 die salvo's schiet en de ander achter elkaar??

Als je de filmpjes bekijkt klopt dat inderdaad ja. De XXL schiet achter elkaar en de Coloured Heaven versie schiet in salvo's van 10 meen ik.

Qua knal zit er volgens mij geen verschil in...:wink:

Lijkt er wel op ja, eerst meer kleurige lichtkogels naar flash knal en geen titanium boeketjes... Nu dus alleen zilveren lichtkogels naar titanium boeketjes, wel mooi eigenlijk zo. Lijkt nu meer op die van Bon uit de Dream Collection - Colorful Thundertail, maar dan zonder de gekleurde lichtkogels.

kijk, ik mis iets..
ik wil niet iemand zijn die door mijn naam lelsli voortrekt, maar ik ga het toch een beejte doen.
kijk, bij de mc,thunder heb je er mines onder, en die geven mij een... ehh, grotere kick als je heb afsteekt snapje

kijk, ik mis iets..
ik wil niet iemand zijn die door mijn naam lelsli voortrekt, maar ik ga het toch een beejte doen.
kijk, bij de mc,thunder heb je er mines onder, en die geven mij een... ehh, grotere kick als je heb afsteekt snapje

Alleen de big Mc thunder heb je niet voor €27,50.
En deze wel. Dat lijkt me een duidelijk verschil. Verder is deze knal harder naar mijn mening.

Groet,

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha, je zegt nu dat de Thunderking xxl niet hard knalt:)

Ik vond hem redelijk knallen, had hem eigenlijk harder verwacht. Daarom neem ik hem 1 keertje dit jaar, want een 100shots knalcake is sowieso wel gaaf en in de aanbieding is hij toch maar 25 euro:D

bij de mc,thunder heb je er mines onder, en die geven mij een... ehh, grotere kick als je heb afsteekt snapje

Ik heb hem overdag afgestoken en ik heb de mines dan ook niet gemist. Verder vond ik het een zeer goede cake met een lekker tempo en harde salute's. Volgend jaar weer denk ik :)

Foto geschoten bij VDN Fireworks

11284528.797f9d2a.560.jpg

Foto niet gebruiken zonder toestemming

Ik heb hem overdag afgestoken en ik heb de mines dan ook niet gemist. Verder vond ik het een zeer goede cake met een lekker tempo en harde salute's. Volgend jaar weer denk ik :)

ach, daarom zij ik ook, IK mis iets ,dat zegt niks over hoe jij, of wie dan ook over het product denkt, ik mis gewoon mines, klaar!

Alleen de big Mc thunder heb je niet voor €27,50.
En deze wel. Dat lijkt me een duidelijk verschil. Verder is deze knal harder naar mijn mening.

heb daarom ook gewoon al voorbeeld de MC Thunder gezecht, niks qua prijs of wat dan ook, ik heb hem gewoon als voorbeeld gebruikt!

Ook deze had ik nog staan van Vorig jaar en aan de reacties te horen was hij weer goed en hard. jammer dat deze knalcake niet meer te verkrijgen is.

Back
Bovenaan