Thunderking XXL

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: VC549
Artikelnaam: Thunderking XXL
Netto kruitgewicht: 6 gram
Aantal schoten: 1 schot
Effectomschrijving: XXL Thunderkings met kneiterharde boeketten, silvertail to silverblinks w/titanium thunder, silvertail to golden blinks w/blue stars to titanium thunder, crackling tail to red stars with crackle to titanium thunder. Ehh voor deze zware jongens moet je wel min 18 jaar zijn!
Max. tube diameter: 20 mm
Kartoneenheid: 48/1
Adviesprijs: €6,99
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

vc549_total.jpg

vc549.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft iemand deze afgelopen jaar nog gehad? Kan zo snel geen beeldmateriaal vinden. Zo te zien zijn deze ook F3, dus dit jaar voor het laatst te koop.

6gram 20mm en toch F3 :confused:
Ik geloof dat er ergens een typefoutje is gemaakt.

Ik ben erg benieuwd naar een film...

Heeft iemand hier wel eens beeldmateriaal van gezien ? Zie ze voor een leuk prijsje staan en ben wel benieuwd eigenlijk ...

volgens mij is dit een omlabeling van de color thunderking 2.0 van broekhoff, die zijn ook waren ook altijd F3 en hebben ook verschillende effecten

volgens mij is dit een omlabeling van de color thunderking 2.0 van broekhoff, die zijn ook waren ook altijd F3 en hebben ook verschillende effecten
Dat zijn best leuke dingen! Heb ik nog gehad, film moet ik nog editen maar prima Burst en leuke effecten. Die zaten wel per 10 verpakt en volgens mij 5 verschillende effecten.

Dat zijn best leuke dingen! Heb ik nog gehad, film moet ik nog editen maar prima Burst en leuke effecten. Die zaten wel per 10 verpakt en volgens mij 5 verschillende effecten.

Nee hoor, gewoon per 6 verpakt :)

20220820_112957.jpg

20220820_113031.jpg

Denk dat je de oude asian thunders bedoeld?
Die waren wel per 10&12 verpakt met verachillende effecten.

Back
Bovenaan