Thunderking Jumbo Box

merk niet heel verschil
want vond jij?
in het echt is toch anders naar mijn mening ging alleen de 2e wat zachter

Kunnen zo te zien niet aan de Binkies tippen.
Maar goed, qua formaat is het meeste van Rubro klein. Als de uitwerkingen nu dan maar voldoen. Uitzondering vormt met BA XXL, Event Cakes en nog wat andere grote 500 grammers. Maar het meeste is niet groot. En dat kan een voordeel zijn voor de prijs.

Vergelijking (kwa grote)

Op volgorde:
Stoere knaller - Flashing Thunder - Binkie - Shock - Chooêt Mega Shock - Flower Thunder - Thunder King - Ghost King - Asian Thunder - Knock Out - Thunder King Basic - Thunder King Herlat - Thunderking Jumbo
6sdp4x.jpg

net getest prima knal hoor er zit alleen niks sier aan maar dat is niet erg
ging misschien zelfs wel harder dan sommige andere

het filmpje doet het bij mij niet? kan aan mijn compueter liggen want java werkt niet mee, heeft iemand een link? mischien werkt dat wel

Edit, al gevonden. Klikt redelijk gelijk toch?

als degene die een filmpje ervan plaats ook ff meteen zijn bevindingen erbij zet is het helemaal goed

Prima knal hoor! schrok er zelfs van, het is geen binkie... maar mannen geen zorgen het is goed te noemen!!

mein doos (gekocht bij ano vuurwerk) is ook supper!
Vanochtend even getest samen met een binkie.
De binkie gaat harder maar het verscheel is minimaal!
nee nee ik ga tog voor deze nieuwe singel shot!
KLEIN maar FIJN!

ja ondanks het kleine formaat zijn ze best wel goed.
kunnen we wel wat leuks meedoen.
luitjes veel fun de komende dagen

Van mijn kant ook nog even een filmpje.
Heb vanmiddag de nieuwe GBV rol: Mega Celebration XXL en het jumbopack getest.

Zie hier de vergelijking van de Rubro Thunderking met de Asian Thunder, Binkie en Stoere Jongen.
Klik hier: http://vimeo.com/m/34340607

De Rubro Thunderking moet het juist overduidelijk afleggen tegen de anderen. Zelfs in het filmpje hoor je het verschil. Echter is het prijsverschil ook vrij groot!
Dus wel een goede prijs/kwaliteit verhouding. Je krijgt immers 80 singleshots, waar je er bij de Asian Thunder "slechts" 50 krijgt.

Helaas werden ze niet in de mooie omdoos geleverd zoals afgebeeld. Ylke vertelde me bij Harten4 dat blijkbaar elke winkel ze zo heeft aangeleverd gekregen?!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan