Thunderking Jumbo Box

b_1835.jpg

Die dingen vallen bij vrije harde wind heel snel om. Of ben ik de enige? Konden die voetjes niet een stuk breder? Verder goeie prijs en ziet er leuk uit. Denk wel dat ik een doosje koop.

VWD
Die dingen vallen inderdaad snel om ook als je koude handen hebt aansteken en per ongeluk tikje mee geven (heb mijn zus al tussen de benen geschoten ging er gelukkig net tussen door pfff) dus sinds dien in de sneeuw prikken of steen erop.

De advies verkoop prijs van dit product voor dit jaar is :47,50.

Haha dat verklaardt waarom ´´wim´´ ineens zo terughoudend was.

Iedereen verwacht een mooie prijs, in de richting van 30€ max 40€, en hun komen met een adviesprijs van 47,50€ lol..

Lijkt me zeer prijzig iig, 35€ is goed te doen maar boven de 40€ betaal je gewoon meer als 50ct per Shot en dat in een voordeelbox.. haha

Met goede prijs dacht ik onder de 30 euro, maar dit is inderdaad erg prijzig.

Wil wel eens weten hoe deze dan presteren in verhouding met de binkie.

VWD
Die dingen vallen inderdaad snel om ook als je koude handen hebt aansteken en per ongeluk tikje mee geven (heb mijn zus al tussen de benen geschoten ging er gelukkig net tussen door pfff) dus sinds dien in de sneeuw prikken of steen erop.

Ja ik ga een basis van hout maken, zodat ik ze met een fakkel kan lanceren, megavet!

Lesl,
Hier hebben we geen filmpjes van.
Maar ik praat natuurlijk in mijn eigen kerk.......... neem van mij aan net als de monsters ze zijn super goed. Dus ik zeg, koop 29 dec maar eerst 1 pakje en ren daarna snel terug. (ik zeg je krijgt geen spijt)

Gr Wim

Hahahhahahaha, Wim..........ik zal m'n mond houden :)

Deze set is bij vuurwerklandsteenbergen gewoon € 24,95 per doos van 80.

WOW wat een prijs zeg! Hoop dat het een hele goede knaller is!

Als het echt een singel tube is uit de secret salute, wat steeds meer gaat klinken, dan zou hij ook een crackling mine hebben. Iemand die dit kan bevestigen / ontkrachten? In dat geval wordt het opslaan in het kwadraat :)

Als het echt een singel tube is uit de secret salute, wat steeds meer gaat klinken, dan zou hij ook een crackling mine hebben. Iemand die dit kan bevestigen / ontkrachten? In dat geval wordt het opslaan in het kwadraat :)

Ik ben ook wel erg benieuwd naar wat nou precies het effect is. Iemand ?

Ik heb een PMmetje gestuurd naar Wim (van Rubro Nederland) Met de hoop wat meer duidelijkheid te krijgen omtrend het precieze effect. Zodra ik antwoord heb zal ik dat hier neerzetten.

Back
Bovenaan