Thunderking Bigpack 100

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 4173
Artikelnaam: Thunderking Bigpack 100
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 3,5 gram per stuk. 350 gram totaal per verpakking.
Aantal per verpakking: 40 stuks
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 17mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € ...

katan_100st.jpg

Klik op onderstaande afbeelding om de video te starten:

Wij danken Katan Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Ik kwam zojuist een filmpje tegen waarin de productie van de Thunderking Bigpack wordt getest.

Credits voor de beelden naar MainPyro.

Screenshot_20210401-195200_YouTube.jpg

Screenshot_20210401-195233_YouTube.jpg

Screenshot_20210401-195306_YouTube.jpg

Ik kan het niet zo goed horen maar, knallen ze een beetje hard?

Ik weet niet of de mensen van het kanaal MainPyro ze zelf hebben getest of dat dit een testfilmpje is dat onder winkeliers is verspreid. Ik kijk er wel erg naar uit om deze zelf in de straat te kunnen bewonderen.
Ik hoop dat die beleving in de straat goed is. Al verwacht ik niet dat de 'vervangende thunderkings' qua burst kunnen tippen aan de oude vertrouwde single shots. Al vermoed ik dat de Thunderking Scream weleens de grote verrassing zou kunnen zijn. Bij de single shots mocht de burstlading of maximaal 10 gram zwart buskruit bevatten of maximaal 4 gram nitraat/metaal of maximaal 2 gram perchloraat/metaal.

Bij mines/mijnen, en dus ook dit artikel, is dit respectievelijk maximaal 5, 2, of 1 gram per pyrotechnische unit. Kortom, de helft en dit zal dan natuurlijk ook gevolgen hebben voor de burst.

Desalniettemin, ga ik zeker een bulk verpakking bestellen later dit jaar, want ik ben hier toch wel erg benieuwd naar.

Ik weet niet of de mensen van het kanaal MainPyro ze zelf hebben getest of dat dit een testfilmpje is dat onder winkeliers is verspreid. Ik kijk er wel erg naar uit om deze zelf in de straat te kunnen bewonderen.
Ik hoop dat die beleving in de straat goed is. Al verwacht ik niet dat de 'vervangende thunderkings' qua burst kunnen tippen aan de oude vertrouwde single shots. Al vermoed ik dat de Thunderking Scream weleens de grote verrassing zou kunnen zijn. Bij de single shots mocht de burstlading of maximaal 10 gram zwart buskruit bevatten of maximaal 4 gram nitraat/metaal of maximaal 2 gram perchloraat/metaal.

Bij mines/mijnen, en dus ook dit artikel, is dit respectievelijk maximaal 5, 2, of 1 gram per pyrotechnische unit. Kortom, de helft en dit zal dan natuurlijk ook gevolgen hebben voor de burst.

Desalniettemin, ga ik zeker een bulk verpakking bestellen later dit jaar, want ik ben hier toch wel erg benieuwd naar.
Bedankt voor de reactie maar waarom verwacht je dat de thunderking scream het hardste zou kunnen zijn?

Gisteravond in een bunker van een lokale winkelier ook de Thunderking bulkpack 100st (Trueno Rey Gran Pack) in handen gehad. Verpakking ziet er ook hier weer flitsend uit. Opvallend bij de 100st bulk verpakking is dat er sprake is van een ander label. Nu staat er op het gele label namelijk: Thunderking. Voor de single shot/mines liefhebbers een mooi gegeven, want dan hebben ze 2 labels voor de verzameling. Wel erg benieuwd of de verpakking van 4 stuks dan ook een ander label heeft. Daarnaast viel op dat er hier sprake is van 6 hoekige voetjes, maar op een testfilmpje, zie bovenstaande posts in dit topic, is er weer sprake van een vierkant voetje. Er stonden al flink wat kartonnen in de bunker, want de verwachting is dan ook dat ze als warme broodjes over de toonbank zullen gaan. Wederom erg benieuwd, maar ik verwacht niet dat er qua uitwerking een verschil zit tussen de verschillende verpakkingen. Bij zowel de 40 als de 100st is de NEM 3,5gr per stuk.

Screenshot_20211023-110237_Gallery.jpg

20211022_201241.jpg

20211022_201417.jpg

20211022_201456.jpg

20211022_201542.jpg

20211022_201642.jpg

Screenshot_20211023-110151_Gallery.jpg

Screenshot_20211023-110210_Gallery.jpg

20211022_201725.jpg

Back
Bovenaan