[Freakactie 2020] Piroshop Arentz outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanaf nu bij ons verkrijgbaar
Blue,Color en Green Thunder

Hele mooie toevoeging dit, bedankt daarvoor! Kun je ons ook alvast een hint geven: gaat deze lijn binnenkort nog uitgebreid worden of zijn deze 3 salute cakes voorlopig the one and only?

Elke keer na mijn bestelling komen er weer nieuwe interessante artikelen in de shop:bonk:

Bestelling nummer 7 alweer een feit:frusty:

Haha, heel herkenbaar. Met dergelijke artikelen vrees ik dat ik mijn persoonlijke record 'aantal bestellingen bij 1 winkelier in 1 jaar' dit jaar weer ga verbreken.

sidenote/vraag: is het voor klant en winkelier niet makkelijker om met vaste release momenten te werken? Dus dat de shop bijvoorbeeld iedere 1e van de maand wordt geupdate (nieuwe artikelen worden toegevoegd). Dat verkleint het aantal orders per persoon namelijk. Dat is voor mij als klant duidelijker en overzichtelijker, zowel qua shopmoment als adminstratie, en ik kan me ook voorstellen dat het efficienter is gelet op het logistieke proces voor de winkelier zelf.

Vanavond nog meer Tropic :p

Super! Persoonlijk hoop ik weer op de Red Admiral. Pff, wat was die goed voor het geld.

Vanavond toevallig ook nog meer Argento. Want ik zag zojuist ook al een Eisblume, Sakura en Veronica in de shop staan.

Vanavond vast en zeker bestelling 4 voor mij. :rolleyes:

Rene komt er nog een speciale Argento kortingscode voor de trouwe strijders?

Hoe minder het mij in het algemeen kost des te beter, maar Argento is al zo scherp geprijsd. Voelt voor mij persoonlijk een beetje genant worden als daar dan ook nog wat vanaf 'moet'.

René zou jij nog aan de Tropic Space trip TB95 25 shots kunnen komen.
Deze had ik ooit is gekocht bij jullie.:D
Dit jaar had ik de Space trip TB96 49 shots en vond deze een stuk minder.

Goed bezig. :handsup:

Misschien een een vraag die al beantwoordt is, maar toch stel ik hem.
Waarom heeft deze fijne winkel in Zutphen wel het recht om Funke producten (voor de BE/DE markt) te verkopen. Hoe zit het met de regelgeving? Kunnen andere winkels dit ook gaan doen?

Misschien een een vraag die al beantwoordt is, maar toch stel ik hem.
Waarom heeft deze fijne winkel in Zutphen wel het recht om Funke producten (voor de BE/DE markt) te verkopen. Hoe zit het met de regelgeving? Kunnen andere winkels dit ook gaan doen?

je mag alles eten
maar niet alles weten;)

Word jij niet moe van constant vragen om kortingen of iets dergelijks....je vindt het de prijs waard of niet. Kopen of laten staan :)

Och vraagt hij het niet hier, dan vraagt hij wel om korting in weer een andere winkel, of rookcakes, hé Meet? :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan