Thunderking 40-pack

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 4172
Artikelnaam: Thunderking 40-pack
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal per verpakking: 40 stuks
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 17mm
Kartoninhoud: 30/40
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € ...

katan_40st.jpg

Klik op onderstaande afbeelding om de video te starten:

Wij danken Katan Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Gisteravond even langs een lokale winkelier geweest die onlangs al wat pallets van Katan in ontvangst heeft mogen nemen. De Thunderking bulkpack 40 stuks, of eigenlijk de Rey del Trueno Bulk 40 pack, is ook al binnen gekomen en die wou ik graag eens met eigen ogen bewonderen.

De verpakking en het karton zelf, zien er prima uit en trekken wat dat betreft de aandacht wel. Ik heb weleens artikelen gezien die strakker zijn afgewerkt en dan doel ik op de oranje klei, labels niet altijd even strak en de voetjes zijn niet altijd mooi in het midden geplakt. Dat was bij de
meeste batches van de thunderkings van Katan voorheen toch net iets strakker. Uiteraard gaat het om de uitwerking en ik ben erg benieuwd om deze mines komende jaarwisseling in actie te gaan zien. Ik had ze wel een slagje groter verwacht, want dit is het formaat cool bastards, maar ik laat me verrassen. Ik ben altijd zeer tevreden geweest over de thunderkings van Katan, dus ook voor de mines zijn mijn verwachtingen hoog.

20211022_210255.jpg

Screenshot_20211023-104237_Gallery.jpg

20211022_200904.jpg

20211022_200946.jpg

Screenshot_20211023-104320_Gallery.jpg

Screenshot_20211023-104331_Gallery.jpg

Tja, dit spul wakkert de vuurwerk discussie natuurlijk wel extra aan. Het moment is nu natuurlijk waardeloos zo voor oud en nieuw.

Kijk maar eens op youtube voor wat filmpjes dan zie je meteen waarom. Die kartonnen voetjes zijn ook waardeloos, het waait zo om.

Back
Bovenaan