Thunderking 1" Fat Tube

nou ja als iemand zo lief kan zijn om op de 28e een filmpje te plaatsen, graag dan kan ik ze ook nog meesnoepen als t mee zit.

Gelieven dit gewoon op de nacht van 27 naar 28e te doen :)
Kunnen we met zijn allen nog extra inslaan als het een leuk ding is

@Hogeschoolsehond; Die is er! Ons gewaardeerde lid VuurwerkFeestje heeft deze op zijn YT-kanaal geupload.

Ik heb 3 doosjes in bestelling. Meer dan genoeg. Ben niet zo kapot van de uitwerking. Ze zien er wel tof uit.

Het zal bij minder wind ongetwijfeld beter overkomen, vind het op de video ook niet persee een product dat beter is dan willekeurig andere single mine die op de markt is.

Was eigenlijk ook geen goede graadmeter. De crackling varianten waren zeker hard en mooi om te zien dat de gekleurde sterren nog lang doorbranden. De andere 2 zijn puur sierlijk en daar heb je echt ander weer voor nodig. Maar goed, beter iets dan niets!

Het zal bij minder wind ongetwijfeld beter overkomen, vind het op de video ook niet persee een product dat beter is dan willekeurig andere single mine die op de markt is.

Precies dit dus. Lijkt mij gewoon een gemiddelde singleshot die voor 1/5 van de prijs in een bulkpack ook te krijgen is.

Maar zoals feestje ook terecht zegt waren de omstandigheden nou ook niet op z'n top.

Deze kwam door de wind niet goed over op beeld.
Maar zonder wind zijn het echt wel toppertjes hoor.
Volgend jaar weer!

Alle 4 afgestoken. Deze kunnen me totaal niet bekoren. Setje meegenomen voor te testen maar daar blijft het ook bij.

Vind dat je voor die paar euro niet kan klagen. Half pakje afgestoken en echt prima, vooral het doffe lanceergeluid is mooi.

Back
Bovenaan