Thunderking 1" Fat Tube

ook maar besteld! al vraag ik me wel af hoe dit door de keuring komt aangezien "single shots" toch verboden waren? vraag me dan af wat de definitie van een single shot is

Zoals zijn reactie misschien niets toevoegt omdat het waarschijnlijk niet dezelfde producten zijn. Vind ik jouw bericht(en) aardig agressief en betweterig overkomen. Jij bent ook maar een simpele medewerker van een freakwinkel.

Ik stel alleen maar een vraag en heb de Fat Tubes gezien. Betweterig? Agressief? Ik herken mij er helemaal niet in. Ja tegen die bomenknuffelaars misschien, maar tegen een medeliefhebber ben ik nog nooit agressief geweest. Behalve dan tegen die lul die van de week op onze Huisman-demo een Cobra tussen het publiek gooide.

Laatst bewerkt door een moderator:
Van bijde maar 2 besteld. Gelijk maar testen de 28 en moet het bevallen gelijk maar bij bestellen.
Zal wel het laaste jaar zijn voor de single shots..

I know. Maar als je ziet hoe ze nu bezig zijn. Gaan we straks alleen nog maar cakes en boxen kunnen kopen.

Word nog erger dan dan alleen cakes/compounds.
Je kunt straks geen 30mm meer kopen en bepaalde effecten verdwijnen.. Als alles waar is dan zit je met heel veel palm, blink cakes zoals dit jaar.

Back
Bovenaan