Thundergold Brocade

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 5089
Artikelnaam: Thundergold Brocade
Aantal Schoten: 19Schots
Effectomschrijving: Daverende gouden regen met thunder
Richtprijs: 27,50 euro
O.a. te koop bij: OnlineVoorverkoop.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze is helaas al een tijdje niet meer te krijgen.:cry:
Vraag me af waarom hij uit het assortiment is gehaald; vindt het een prachtige pot!

Maargoed, we hebben nu de Golden Glory, een vergelijkbare pot. 26 schoten voor 40 euro. Dat is in verhouding íéts duurder, maar wat maakt dat ook uit.:wink:
:bye:

De brocade cake van Pro-Line. Mooie grote brocades die de Pharao van Dynasty overtroeft. En met 19 shots ook precies genoeg schoten, maar de prijs he.. (Kost dit jaar €30,00)

mooie pot voor de prijs van 30euro
ik heb deze gezien in leiden ik moest gewoon er voor stoppen
en grote palm tail
en goede burst
gewoon netjes

Hier is mijn film van twee stuks Thundergold Brocade, geschoten tijdens de demo van Tomcat in Tiel, op 3 december 2009.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik vond hem bijzonder matig. Hij is matig, omdat het boeket echt teleur stelt. Verder is de cake prima, maar dat boeket is toch te matig. De stijghoogte is lekker groot, en de burst is ook prima! Maar dan krijg je een klein, slecht gevuld boeket...:no: voor €30,- niet doen.

Hier is mijn film van twee stuks Thundergold Brocade, geschoten tijdens de demo van Tomcat in Tiel, op 3 december 2009.

movie

Ik vond hem bijzonder matig. Hij is matig, omdat het boeket echt teleur stelt. Verder is de cake prima, maar dat boeket is toch te matig. De stijghoogte is lekker groot, en de burst is ook prima! Maar dan krijg je een klein, slecht gevuld boeket...:no: voor €30,- niet doen.

Helemaal mee eens. Heb deze vorig jaar op een demo gezien, en vond het toen ook een slechte pot. Voor dit geld zou ik eerder voor The Silver and Blue one gaan...

Jammer dat hij zo slecht uitgewerkt is. Het is één van mijn favoriete effecten. Voor dertig euro het het echt een topper kunnen zijn!

Back
Bovenaan