Thunderboy's Movie Topic 2015

In bericht 3 zie je idd de Hydra F.....Alleen heb ik die ontstoken aan de reservelont.
Hierdoor krijg je eerst die drie dikke dreunen en daarna start de cake :cool:

Dus dat was het truukje ;)

We zijn nog niet uitgekeken hier, heb vanmorgen nog een dikke film ontvangen.
Zitten helaas veel onscherpe delen in maar ik zal de gaafste momenten eruit knippen en deze de komende tijd hier plaatsen :cool:

Voornamelijk Triplex t/m 125mm.

Laatst bewerkt:
Nog wat sfeerbeelden van net na middernacht.
Het blijft mooi om te zien dat eerste half uurke van het nieuwe jaar :)

Bedankt voor de complimenten.

Helaas ging het filmen niet altijd goed, was soms net te laat.

Zo ook bij de mega fluitbak. Deze was 2000 shots en in 9 seconden leeg, iedereen vond het geweldig maar ik baalde er stiekum toch een beetje van hehe :D

In de film zien jullie net het einde van die bak, daarna een balende Thunderboy.
Gevolgd door nog wat beelden van middernacht, met twee enorme shells ( 1:07 -1:27)

Ben nu echt door mn films heen.

Het was weer een geslaagde jaarwisseling, de weersomstandigheden waren prima en kijk met veel plezier terug. Was gaaf om het na 5 jaar afwezigheid weer eens lekker in eigen wijk te vieren.

Ik wil mijn kennis bedanken voor de ingezonden film, je weet ik ben meer van het feestvuurwerk maar heb de film met veel plezier bewerkt voor je. Uiteindelijk is hij 19 minuten lang geworden dus knal hem nog wel op dvd. Super dat ik hier wat beelden mocht delen :wink:

Heb voor de komende Jaarwisseling alweer een uitnodiging binnen waar ik zeker heen zal gaan. Mocht alles doorgaan tegen die tijd, dan zullen er weer zat films komen.

Zou zeggen bedankt allemaal voor het kijken, en misschien tot ziens.

Grtzzzzzz :bye:

Bedankt voor de super filmpjes, die van post #32 en #49 gaf een heerlijk overzicht van wat er allemaal gebeurd in de omgeving. Dat zijn toch een soort filmpjes die verzameld zouden moet worden in een aparte topic!

Graag gedaan.

De "omgevingsfilms" vind ik zelf ook erg gaaf om te zien !

Bijlagen

• SNC19315.jpg
    SNC19315.jpg
    118,3 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Nog wat fotootjes van deze prachtige jaarwisseling:

SNC19303.jpg
Mijn gewonnen prijs, de "Way of the Dragon" , ready to fire

SNC19305.jpg
18.00 mini-projectje
SNC19311.jpg

SNC19299.jpg
Sensation + Big Shots + Schietkist, ready to fire

SNC19316.jpg
Vreugdevuurke

:wink:

In de vooravond zaten we lekker met een hapje en drankje te genieten, de meeste keken een vampierfilm maar dat was niks voor mij :p Ik vloog regelmatig de tuin in, waar ik nog wat blokken en potten heb kunnen bewonderen die in de omgeving geschoten werden. Vaak was ik net te laat met filmen of gewoon niet filmen en lekker genieten.

Hier nog een korte compilatie, aangevuld met nog wat (helaas onscherpe) beelden van de "balluhknaller"

Fijn weekend!

:bye:

Back
Bovenaan