Thunderbolt

MikosjePyro

VWC lid
Artikelnummer: 4501
Artikelnaam: Thunderbolt
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht:
Aantal Schoten: 100
Effectomschrijving:
Tijdsduur: 54seconden
Stijghoogte:
Richtprijs:

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is echt een leuk boxje! Knetterharde burst, grote variëteit aan effecten en schietrichtingen, en voor de prijs al helemaal een toppertje. Boxje bevat ruim 900 gram kruit, verdeeld over 4 25sh cakes. Ik denk dat Wolff hier het maximale uit 20mm tubes heeft geperst! Aanrader!

Up up up. Zie dat deze dit jaar wat breder beschikbaar is, en zou hem graag nog eens extra in de schijnwerpers zetten. Blijft een erg dik blokje, met erg goede effecten voor de 20mm tubes!! Aanrader mocht je ergens een paar tientjes over hebben ;-)

Fijn blokje wel voor 20mm! Wat is de standaard vvk prijs dan?

Denk alleen wel dat wat Burning Salvo al zegt hierboven, dat dat niet echt meewerkt om een artikel extra in de schijnwerpers te zetten...

Fijn blokje wel voor 20mm! Wat is de standaard vvk prijs dan?

Denk alleen wel dat wat Burning Salvo al zegt hierboven, dat dat niet echt meewerkt om een artikel extra in de schijnwerpers te zetten...

Ik zie m bij meerdere shops staan dit jaar, dus vandaar.
Adviesprijs is €70 geloof ik, maar heb m al onder 40 euro gezien.
Is overigens een compoundje he, geen losse cake :wink:

Deze is idd prima in de straat voor een 20mm! Zou zo 25mm kunnen zijn, puike prestatie. Lekkere finale ook.

Een erg gevarieerde box, de kleuren in de 1e cake zijn super. De 2e cake is wat rommeliger en niet heel denderend, de 3e cake alweer mooier met die blinkers er tussen. De finale cake ramde ook lekker. Al met al een leuke vooravond / familie box.

Rekening houden met dat dit op grote afstand is gefilmd

Prima doosje hoor. En vaak ook goed geprijsd te vinden (of één van de omlabelingen). Dit is wel een kandidaat om eens een keer mee te nemen voor in de vooravond.

Back
Bovenaan