Thunder XL kanonslag

Tunit

VWC lid
De Kanonslag van Broekhoff ook in L en XXL versie.

thunderxlvwc.jpg

Artikelnummer: 202
Naam: Thunder XL
Merk: Broekhoff
Verpakt: 10x1 per pakje ( 20x10 in slof )
Prijs 2010: €0.89
Aantal gram: 0,45 gram.
Netto gewicht: 855 gram.
Importeur: Broekhoff

Gelieve niet over te nemen zonder bron vermelding.

Laatst bewerkt:
Leuke prijs,Ze zien er ook goed uit

Maar een hele Grote maar de knal valt erg tegen,In vergelijking met andere kannonslagen bijv: flying dragons of dragon bombs,Maar ja da's mijn mening er over

12 sloffen per karton daar ga ik van uit. Andere inhouden bij kanonslagen nog niet gezien.

Ik heb ze vorig jaar ook gehad, 10 slof in totaal.
Maar ze zijn wat scheller dan die van GBV, maar voor de rest een topper aangezien ze hier 70 cent zijn. En die van GBV zijn 2 euro :P

Dit jaar in een nieuwe verpakking! Een kartonnen doosje waar ze los in liggen...
Ik vind het niet echt handig, maar dat is mijn mening er van...

Dit jaar in een nieuwe verpakking! Een kartonnen doosje waar ze los in liggen...

Klopt idd, maarja voor de een handig en voor de ander niet, ik gebruik zelf vuurwerktassen dus dan is het wel weer handig, je hoeft het doosje alleen nog maar leeg te schudden en niet meer alles uit te pakken:rolleyes:

De verpakking vind ik echt geweldig! Ze gaan ook redelijk goed dit jaar vind ik. Niet van die plofjes die ik vaak heb van andere merken.

Dit zijn goede kanonslagen, koop ze zelf elk jaar al 2 jaar lang.
Nooit problemen mee gehad, lontjes waren niet te kort, niet te lang.
Geen kruitlekken.
Ook de prijs is in orde. 90 cent per slof, daar kan je het toch niet voor laten staan?
Dit zijn wel iets zachtere kanonslagen dan de Astronauten, maar is wel lekker hard.

Vrienden van mij hadden 16 van die dozen pp en die hielden er een wondertol bij. Zo ging alles tegelijk af en heb je een 200 shots mat voir maar 1 euro. :D

Dit jaar een karton gekocht bij de plaatselijke dealer voor 9 euro
Heb een deel gebruikt voor mijn Rol
scaled.php

scaled.php

dsc00428d.jpg

Foto's niet gebruiken zonder toestemming
Vond het goede rotjes, heb ook nog 4 sloffen 1 voor 1 afgestoken
Wel een uur mee bezig geweest:P met 2 personen

het mooie aan deze dozen was dat ze niet allemaal verpakt zaten in dat rooie playpapier en zo kon je in 1 keer de rotjes allemaal tegelijk aansteken
geweldig voor die prijs 0,79 cent

Ik kwam naar dit forum om te zoeken hoeveel er in een karton zitten , ik kan een karton voor $12,50 kopen , los kost 1 slof 1,25 de prijs is met 25 cent omhoog gegaan dit jaar.

Back
Bovenaan