Thunder rose

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 1042
Artikelnaam: Thunder rose
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 294 gram
Aantal Schoten: 49 schots
Effectomschrijving: volgt
Tube diameter: 20mm
Kartoninhoud: 8/1
Tijdsduur: 20 seconden
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 27,50

1402-thunder_rose.jpg

Wij danken Katan Vuurwerk voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze gevonden van een maand terug op YouTube. De knal klinkt op beiden films hard, uitwerking van het "effect" is anders. Erg benieuwd naar een productfilm van de echte versie. Als die zo hard en dof is als op de films hebben we een nieuwe knaltopper erbij.

Zo dan hej:bonk: zou wat zijn productie beter dan de sample:P

Weet iemand zeker dat dit de thunder rose is? gezien er geen sier bij zit vind ik hem toch wel erg goed en die burst, prachtig:D

Is dit niet gewoon een profblok van katan met dezelfde naam, lijkt wel op prof iig

Zo dan hej:bonk: zou wat zijn productie beter dan de sample:P

Weet iemand zeker dat dit de thunder rose is? gezien er geen sier bij zit vind ik hem toch wel erg goed en die burst, prachtig:D

Is dit niet gewoon een profblok van katan met dezelfde naam, lijkt wel op prof iig

Dit lijkt mij inderdaad de prof versie.. Thunder Rose is oorspronkelijk een prof knal blok van Katan

wellicht zal deze komende zaterdag geschoten worden op de demo van katan?

In de folder staat de demo gepland voor zondag 17 december. Ik zal het voor de zekerheid nog even navragen! :)

IMG_20171214_222452.jpg

Oeps! Ik had het fout, er zijn dus blijkbaar twee verschillende demo's!

Laatst bewerkt:
Inderdaad Mosterdman, ik heb echter wel begrepen dat er op de demo in Ulft meer nieuwe producten geschoten gaan worden dan in Zutphen. Ik kan zelfs verklappen dat als alles qua levering goed verloopt, de Thunder Rose zondag geschoten gaat worden! :D

het is wel een zuiver titanium maar de knal kan ik niet in schatten op de filmpje die op youtube staat

Wat een flop vergeleken met de film die al eerder is geplaatst. Hij zal gerust redelijk knallen daar niet van, maar het is zeker niet een geweldige knalcake.

Wat een flop vergeleken met de film die al eerder is geplaatst. Hij zal gerust redelijk knallen daar niet van, maar het is zeker niet een geweldige knalcake.

Iig wel een puur knal potje zonder sier, op de productvideo was dit wel het geval. Knal klinkt wat zacht op deze video, maar normaal gesproken knallen nl salutes ook zachter dan normale 30mm siercakes, dat is in deze niet het geval, als je de cakes erna hoort knalt deze duidelijk harder

Ik vond 'm redelijk.. knalde lekker voor Nederlandse begrippen, al zou ik er niet meer dan €20 voor betalen. Een goeie 30mm siercake doet er qua knal in ieder geval niet veel voor onder.

Ik vond 'm redelijk.. knalde lekker voor Nederlandse begrippen, al zou ik er niet meer dan €20 voor betalen. Een goeie 30mm siercake doet er qua knal in ieder geval niet veel voor onder.

Nee denk ook niet dat ik deze nog haal, viel al af bij het sier op de product video al ziet deze er wel beter uit:)

Back
Bovenaan