Thunder King [Uitloop]

Vind dit wel de beste Single shot mortier die ik ooit heb gehad.
Mooi afgewerkt, prima knal, goede vertraging.
Prijs voor 3,50 is wat te duur maar voor 3,00 is dit echt een aanrader
Heb ff een vraagje:
Kan je bij de vuurwerkwinkel in de buurt ook gewoon een heel karton van deze dingen kopen? Of moet je een vergunning hebben om zoveel te kopen?

Kan wel, ze kunnen alleen wel zelf zeggen dat ze je geen heel karton meegeven omdat ze er anders te weinig hebben ofzo.. als ik het aan het goede eind hebt.
Geen vergunning nodig, wel meerdere mensen als het boven de 10 kilo komt :)

Mzzl, Mick

Hier een filmpje van de thunderking van pyro-power.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat ik hier 5 pakjes van haal (voor de knal) En dan het bulkpack van Asian Thunder erbij neem (voor het boeket). Dit jaar wordt dan de eerste keer dat ik Thunder King heb (voorheen altijd Shock van Wolff maar vond ze afgelopen jaar tegenvallen....)

weet iemand of de lord of thunder van mercurius harder of zachter gaat dan de TK?

Ongeveer hetzelfde naar mijn mening.
Ligt ook een beetje aan de omgeving e.d
En wat jij hard vindt kan ik zacht vinden, zou zeggen koop van beide een pakje en vergelijk ze.

Toch kan ik 't aan dat filmpje niet helemaal goed zien, 60 TK's zijn 39.90, en 50 Asian Thunders (in een doos) is 27.50 , maar is in het echt de TK echt harder? Want dan is de keus snel gemaakt! :bye:

Nee joh, Asian Thunder van vorig jaar is een stuk harder als de Thunderking van vorig jaar en ook harder als de Thunderking van dat jaar ervoor. Ik heb het zelf laatst uitgetest.

Ik was eerst erg positief over de Thunder King. Maar in de afgelopen 2 jaar zijn er zoveel goede single shots bijgekomen dat de Thunder King naar mijn mening niet veel meer waard is. Vorig jaar waren ze erg slecht voor die prijs. Nee geef mij maar gewoon Binkies of Asian Thunders. :)

ik vind dit toch wel de hardste single shot mortier die ik tot nu toe mee heb mogen maken ik heb ieder jaar de: asian thunders(GBV), shock(Wolff) en knock out(Lesli) en de deze dan maar ik vind deze toch wel het beste als je kijkt naar de knal niet als je kijkt naar het boeket.

Ik had deze afgelopen jaar. Ze waren veel slechter vergeleken met het jaar ervoor, gelukkig had ik maar 1 pakje gekocht.. Je kan beter de goedkoperen (thunder king basic) nemen, die gingen zowat evenhard en ze zijn zelfs goedkoper!

Ze gaan lang niet meer zo hard als voorheen. Vroeger had je echt een knal die vergelijkbaar was met een vlinder. Ik snap niet waarom ze de keuze maken om vuurwerk wat zo succesvol was minder leuk te maken. Ik ga dit jaar voor het eerst niet meer voor de Thunderking.

Laatst bewerkt:
ik had de mini thunder kings bestelt 2 mega pakken bleken die uitverkocht te zijn kreeg ik deze mee voor hetzelfde geld je hoort mij niet klagen.

Back
Bovenaan