Thunder King [Uitloop]

Jammer dat deze topper zo weinig besproken wordt. Heb deze cake al een aantal jaartjes en hij blijft goed! Voor €10 kan je geen betere knal cake krijgen in mijn ogen. Het tempo is lekker en de klappen verbazen me elke keer weer. Enigste min puntje is dat er geen finale in zit... Maar als je deze voor €10 of minder kan krijgen dan zou ik dat zeker doen.

heb deze nog afgelopen jaar gehad, zijn zeker leuke knalcake's hoor. tempo is rustig schiet gewoon knal voor knal leeg(ja dat is meestal zo bij cakes ik bedoel ermee het rustige tempo)finale of niet voor 10 euro zijn het toppertjes de klappen zijn goed beter dan je verwacht

Jammer dat deze topper zo weinig besproken wordt. Heb deze cake al een aantal jaartjes en hij blijft goed! Voor €10 kan je geen betere knal cake krijgen in mijn ogen. Het tempo is lekker en de klappen verbazen me elke keer weer. Enigste min puntje is dat er geen finale in zit... Maar als je deze voor €10 of minder kan krijgen dan zou ik dat zeker doen.

Helemaal mee eens, heb voor dit jaar vast een karton besteld (12 stuks), zijn zo'n beetje de laatste geloof ik. Haokan Vuurwerk in Pijnacker houdt een uitverkoop dus ze kosten nog maar €8,10 :D

Als je nog wil bestellen moet je snel zijn, ze hebben er nog maar 2 in voorraad :p

http://www.haokanvuurwerkshop.nl/single-shots/thunderking.html

Jwtjuh :bye:

Helemaal mee eens, heb voor dit jaar vast een karton besteld (12 stuks), zijn zo'n beetje de laatste geloof ik. Haokan Vuurwerk in Pijnacker houdt een uitverkoop dus ze kosten nog maar €8,10 :D

Als je nog wil bestellen moet je snel zijn, ze hebben er nog maar 2 in voorraad :p

http://www.haokanvuurwerkshop.nl/single-shots/thunderking.html

Jwtjuh :bye:

Ja daar was ik ook van op de hoogte :D Heb er vorige week ook alvast een karton van besteld. Dit jaar maar een project maken van alle 12 stuks.

Lol, deze is echt zeeer matig. Knallen stellen niks voor in verhouding tot andere knalcakes. Zijn schel en gewoon lang niet zo hard. Deze cake viel me net echt zwaar tegen.

Per 6 geschoten en dat was prachtig! Er zijn betere/hardere knalcakes en daar ga ik 'm ook niet mee vergelijken. Het tempo is echt lekker en als je ze in meervoud schiet geeft het helemaal een spektakel.

Back
Bovenaan