Thunder king Basic?

ik zou deze ook kopen. want deze zijn maar een beetje zachter maar ook flink goedkoper dus lekker veel knallen

Ik neem 10 van deze, en 1 doosje normale thunderkings, gewoon om te zien of ze veel slechter zijn.
Ik denk dat het wel zachtere knallen zijn, dus je moet kijken wat je het liefste hebt: veel knallen of harde knallen... mijn mening.

Ik heb er net 1 afgestoken en ben eer zeer tevreden over! De knal deed voor mijn gevoel weinig tot niet onder aan de normale TK! Ik zag wel dat er een klein sterren boeketje uitkwam, maar kon dat niet goed zien omdat het natuurlijk licht was ;) Zeker veel van kopen dus!

ik heb ze ook gezien ik vind er niet veel verschil in zitten tussen normaal of basic dus kopen die handel

Ik vond de knal zeer matig, heel fel en niet hard. Schieten ook een paar balletjes vanaf wat geen mooi gezicht is, lijkt nergens op.

dat word flink inslaan dus:D
mijn dealer waar ik de rest van mijn vuurwerk haal verkoopt het niet mar voor die prijs/kwaliteit fiets ik graag eeen paar kilometer meer om te halen:)

wat ik me soms wel eens af vraag is of deze nu verandert zijn ten opzichte
van het oude type thunderking van broekhoff ?
en dan heb ik het over de knal boeketje etc etc

Ja echt?
scheelt dat heel weinig?
dan koop ik wel wat pakjes ervan.
ong even hard als een airbomb?

groetjes

airbomb mag je geen knal noemen:p. Knalt nog onder een rotje.

Maar die Thunderking basic vind ik voor het geld wel laggen, maar niet te veel van kopen.

Ik had afgelopen jaar een karton van deze dingen gekocht, en vond het wel leuke dingen voor die prijs! Maar weet iemand of deze dit jaar weer verkocht gaan worden??

Back
Bovenaan