Thunder King 2.0 [Uitloop]

Hij bedoeld natuurlijk single shot.
Maar we gaan niet inhakken op nieuwe mensen.
Duurde bij mij ook misschien 2 jaar voordat ik echt verstand heb en tegenwoordig maak ik alle ontwikkelingen mee dus is het makkelijk praten.

deze worden gewoon bij knalgoed.be verkocht

Dat zal dan de belgische versie zijn.
Want dit topic gaat over de nederlandse versie.

Hij bedoeld natuurlijk single shot.
Maar we gaan niet inhakken op nieuwe mensen.
Duurde bij mij ook misschien 2 jaar voordat ik echt verstand heb en tegenwoordig maak ik alle ontwikkelingen mee dus is het makkelijk praten.

Dat zal dan de belgische versie zijn.
Want dit topic gaat over de nederlandse versie.

Er is geen aparte be versie. Die op het filmpje zul je dus ook hier krijgen en moet zeggen dat hij daar vrij hard lijkt te gaan.

Zojuist 1tje getest; mooie zilveren staart, mooie knal én mooi boeket! Prima dingen, redelijke prijs! Ben blij dat ik er 3 pakjes van heb.

Zijn deze echt goed? Ik heb namelijk multi thunderkings gekocht ipv van deze, deze zijn 5euro per pakje hier en multi's waren 2,75 tijdens de voorverkoop. Maar als deze echt zo goed zijn wil ik hier misschien wel een doosje van halen :p

multi thunderking is natuurlijk het beste, maar deze zijn ook erg goed! Als je al veel thunderkings hebt zou ik ze niet meer nemen, maar als je er nog niet zo veel hebt en wat meer wil, zijn het zeker aanraders!

edit: bovendien zitten er ook meer in een pakje dan bij de multi thunderkings

nog niemand een testje gedaan? ik ben er nog steeds niet uit of ik deze wil hebben, want dan moet hij beter presteren als vorig jaar.

Anders ga ik zo maar een doosje halen en eentje proberen

Gekocht en gestest samen met de at en ik vind deze harder, en heb er 2 van beide getest. Dus ik denk een geslaagde verbetering van de tk van broekhof, weer zoals ze waren!!

Mijn vriend had ze dit jaar ook en man wat knallen ze hard.
Ze knalden de China Red Basterd, Flower Thunder, en de oude Thunderking! Op de grond en in de lucht en deze gingen ook het hoogst!
De TI boeket was ook geweldig en hij had ook een mooie zilveren/gouden staart.

Overal heeft Broekhoff een geweldig product neergezet, niets anders verwacht. Volgend jaar mijn nieuwe thunderkings :).

Wat een top singleshots!
Flinke tail to ti-salute! Knal is ook echt hard!

Volgend jaar worden deze nog een keer gekocht hoor!

geweldige single shots! ik had ze niet gekocht en had daar spijt van. Een maatje van me had ze wel gehaald, hele mooie titanium tail, knal die naar mijn mening gelijk staat aan een binkie en dan nog een heerlijk titanium boeket.

Prijs is wat hoog als je ze vergelijkt met binkies maar de tail en het boeket maakt dat goed! Lijken mij echt geweldige dingen om door te lonten :D

Opvallend goede single shots. Ik had ze zelf jammer genoeg niet maar werd er door verrast op de 31e. Toppers hoor, mooi tail en titanium boeketje! Als je er aan kunt komen komen de komende jaarwisseling gewoon meenemen!

Back
Bovenaan