Thunder Defense [Uitloop]

Ruben

VWC lid
Artikelnummer: 845
Artikelnaam: Thunder Defence
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: Rode en groene kometen gevolgd door harde knallen
Tijdsduur: 18 seconden
Stijghoogte: 25 meter
Richtprijs: 29,95
Verpakkingseenheid: niet bekend
Film:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Foto:

broekhoffvw016_415116.jpg

broekhoffvw023.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
En deze ging hard! Een waardige concurent voor de Silver Salute qua knal. Welliswaar geen mines, maar wel een waaier. En hij knalde goed hard!

Laatst bewerkt:
Echt een bizarre prijs. 25 Binkie's aan elkaar knuppen kost je ongeveer 12 euro!
Dat doe ik wel! Vorig jaar hadden ze wel een goed blokje dat ik heb uitgeprobeerd, maar met dit soort prijzen haak ik echt af.
Koop ik toch liever de Clouds of Thunder. Die is iets duurder voor 2 keer zoveel schoten!

Knallen doet ie zeker! :p
Vorig jaar kwam Broekhoff al met harde knalcakes en ook deze cake heeft weer heerlijke harde klappen in hoog tempo;

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat een BRUTE cake... heerlijk!!!!

En ik vind de prijs meevallen had hem een stuk duurder verwacht.

Goed product van Broekhoff!

Lekker knalcake hoor :D Heerlijke klappen zo op film..eerst maar eens op een demo horen....trouwens ook goed commentaar mike: "lekker" wehehe :D

Als ik het goed zie word deze op 5 posten per 2 geschoten.
tuurlijk is het dan vrij indrukwekkend

Ik denk dat als je hem alleen schiet het tegen zal vallen vooral voor dat geld.

ik vind het zelfs tegenvallen voor 10 tegelijk zoals op de demo !

Laatst bewerkt:
Als ik het goed zie word deze op 5 posten per 2 geschoten.
tuurlijk is het dan vrij indrukweekend

Ik denk dat als je hem alleen schiet het tegen zal vallen vooral voor dat geld.

ik vind het zelfs tegenvallen voor 10 tegelijk zoals op de demo !

Natuurlijk is het dan indrukwekkend. Maar ik denk dat als je deze cake per stuk schiet er ook nog een aardig goeie klap vanaf komt. Gisteren was de druk wel lekker te voelen.

Ik vind het wel een goede cake, de flitsen in de lucht doen me denken aan een effect wat in shells wordt gebruikt. Misschien is hij per stuk niet zo indrukwekkend maar met een paar stuks zeker. Het is wel zo dat op het gebied van knalcake's je erg veel keuze hebt. Maar voor sommige is het maar net welke dealer ze in de buurt hebben zitten dus vind hem in het assortiment van Broekhoff een plek zeker waard.

Gisteren deze in het echt gezien bij de demo van Tomcat in Tiel en het eerste salvo dacht ik nou, die knalt best lekker. De andere schoten waren voor mijn gevoel minder. Hier achteraan kwam ook de Defcon Thunder en die vond ik qua knal er niet veel voor onder doen (behalve dan voor het eerste salvo van Defense).

Al met al laat ik deze toch maar staan, vond hem niet heel erg indrukwekkend.

Laatst bewerkt:
In tegenstelling tot de demonstratie eerder in 2010 had deze tijdens de jaarwisseling wel mines (met kleur).

+ YouTube Video

de cake opzich ja het duurt heel kort meybe nog geen 20seconden.
beetje jammer okee je kan dan wel z'n wat grotere broer nemen de defcon thunder.
maar slecht is deze cake zeker niet.
mooie waaier effect. maar als ik dan echt zou kiezen heb ik liever de defcon thunder

+ YouTube Video

(de kwaliteit van het filmpje is slecht door regenval en hiernaast doordat ik bij het constant afdrogen van de lens perongeluk aan de focusring heb gedraait)

Back
Bovenaan