Thor's Hammer [Uitloop 2023]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 01621
Artikelnaam: Thor's Hammer
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 3.615 gram
Aantal Schoten: 240 schoten
Effectomschrijving: Heerlijke Thor-box van spinners, blink, dubbel goud en nog veel meer effecten, afwisselend in I-shape en W-shape geschoten. De ultieme Oudejaarsavond-beleving. Bijna 2 minuten lang, 240 schoten, bestaat uit 2 compounds.
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 115 seconden
Stijghoogte: 30 meter
Richtprijs: €349,50
Voorverkoopprijs: €299,50
O.a. te koop bij: https://www.zenavuurwerk.nl/

01621_thor_s_hammer.jpg

01624_2-kopi%C3%ABren.jpg

01625-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Zena Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Afgelopen 13 juni is deze box geschoten bij de demo van Zena.

Ik vind hem erg vet. Grove boeketten, heerlijk divers, mooie effecten, goede opbouw, maar wel een hoog sample-gehalte. Voor het bedrag van 300 euro denk ik wel dat iedereen zich achter de oren moet gaan krabben. Voor dat geld kun je ook drie of vier middenklasse boxen halen, waarmee je toch een stuk meer show voor je geld krijgt...

Zeker een leuke bak. Er komt denk ik nog een 'aanbiedingsprijs' aan, dus dat zal wel weer 5 tientjes schelen. En misschien voor ons in een freakactie te verkrijgen.

Maar even los van de prijs te beoordelen, het is een leuke bak met gevarieerde effecten en shapes.

Hierbij mijn filmpje van deze enorm grote nieuwe compound bak gemaakt tijdens de ZENA Demo 2019 in Mijdrecht afgelopen week, natuurlijk het best in HD te bekijken:

Zo op film een schitterende cakebox, maar zoals hierboven al terecht is opgemerkt, vrij prijzig. Ik ben benieuwd wat de ''aanbiedingsprijs'' wordt bij diverse shops, want voor nu is het mij te gortig.

Op het laatste filmpje komt deze box voor mij zeer overtuigend over. Tsja de prijs. Doesgek of toch maar niet?:D

Deze live mogen aanschouwen bij de demo, wat een geweldige bak was dat toen zeg. Past helaas niet in mijn budget, maar misschien volgend jaar.

Hij kan mij op video echt nog niet overtuigen! En al helemaal niet voor de 279€ die ervoor word gevraagd.
Heb ik toch liever de
Event super g5000 (109€) en de MineshelL mayhem (179€)
Voor bijna hetzelfde geld.

Respect voor ieder zn mening uiteraard.

Hij kan mij op video echt nog niet overtuigen! En al helemaal niet voor de 279€ die ervoor word gevraagd.
Heb ik toch liever de
Event super g5000 (109€) en de MineshelL mayhem (179€)
Voor bijna hetzelfde geld.

Respect voor ieder zn mening uiteraard.

Da's wel appels met peren vergelijken want je doet een prijsvergelijking die in principe niet klopt. Je legt nu 2 extreme Freak-prijzen naast een officiële aanbiedingsprijs. De 5000 kost namelijk 249,00 en de Mayhem 275,00 in de aanbieding bij Rubro...

Back
Bovenaan