Thermal Jewels [Compound]

Ja deze was erg goed op de demo, spijt dat ik deze niet heb meegepakt. Nu te laat voor een mooie prijs..

Laatst bewerkt:
Werd deze nou geschoten VOOR de magnificent (en daarna de magnificent? Dat stukje dat fout ging qua volgorde op de demo? Zie graag een los filmpje opduiken👀

Laatst bewerkt:
Prima doosje, vorig jaar gezien bij Ano. Goede burst, niks mis mee. Toch laten staan ivm effecten. Redelijk standaard en niet heel bijzonder wat mij betreft 😉

Had hem in oldenzaal voor 45 meegepakt, tovh wel lekker dat hij het goed doet. Mooi voor in de vooravond voor het 00 geweld zou hij ondersneeuwen maar los lijjt hij me erg mooi (hopen op weinig wind)

Deze deed het prima in Pijnacker :) Goede harde klappen. Chapeau, want is kooiloos niet makkelijk te bereiken! Boeketten zijn mooi groot en de variatie in kleur, terwijl het binnen één thema met goud blijft, vind ik mooi. Prima box, zeker ook voor het geld.

Deze deed het prima in Pijnacker :) Goede harde klappen. Chapeau, want is kooiloos niet makkelijk te bereiken! Boeketten zijn mooi groot en de variatie in kleur, terwijl het binnen één thema met goud blijft, vind ik mooi. Prima box, zeker ook voor het geld.

Zeker prima blokje voor t geld, was genoeg was minder presteerde🫣

Back
Bovenaan