Theater vuurwerk concert Andre Rieu.

the cigarman

VWC lid
Vraagje.

Weet iemand of er een vergunning is afgegeven voor theater vuurwerkwerk, tijdens het concert van Andre Rieu in Maastricht op het Vrijthof.
Datum: 4 juli, 5 juli en 6 juli.

Alvast bedankt.

Rohan doet bij mij weten ( correct me if i am wrong Ben :p) al jaren het Theatervuurwerk bij de concerten van Andre Rieu. in iedergeval in Nederland en vlak daar buiten.

Mooi dat wordt dubbel genieten.

@ Pyroben, was jij ook de gene die me een pm stuurde over de foto's van het concert van vorig jaar.
Pm me even opnieuw, ik heb nog wat foto's voor je.:bye:

Ik was hier vorig jaar bij had toen de Crew van Rohan meegeholpen, het is een klein onstage showtje met mines en fonteinen en vlammen.

:bye:

@kruitsnuiver: Inderdaad, RFI verzorgt hier de pyro & sfx

@RedBaron: Helemaal goed :bonk: dat doen wij inderdaad al sinds er concerten worden gedaan in Maastricht en de rest van NL

@Silberblitz: Ow ja?

@the Cigarman: Inderdaad dat was ik!

@RedBaron: Gerbs 1 sec 45 ft, Gerbs 1 sec, 19 ft, 50mm Mines, 30 mm Comets, Gerbs 20 sec, 20 ft, Waterval branders...

sfx: 7 Magic FX Stadium Shots, met Streamers, en de nodige Powershots, met Confetti

Zo, alle vragen naar wens beantwoord? zo niet, ik hoor het graag!

Ik zal ook proberen foto's te maken.

Helaas nog niet met me Nikon, want die wordt vandaag bezorgd.
En ik ga vanuit me werk naar de Ardennen.
Dus ligt me camera waarschijnlijk drie dagen bij me buren.:cry:
Kan ik hem nog niet testen.

Het concert van Andre Rieu was zeer vet te noemen.

Vooral het moment toen de Maastrichter mannenkoor op het podium kwam.
Onder beleiding van Conquest of paradise van Vangilles.
Het Maastrichter koor, hadden allemaal fakkels vast en met het blauwe licht kwam er heel misterieuse sfeer.
Conquest of paradise is een nummer waar ik echt kippenvel van krijg, vooral live.
Rieu_08_023.jpg

Voor de rest heb ik wat vuurwerk effecten gezien, erg mooi om te zien.
Alleen was de batterij leeg van de camera van me moeder, toen tijdens het laatste nummer de boog van fontijnen was.
Het laatste nummer was o fortuna en van dat nummer had ik ook een kippenvel moment.
Trouwens ook van de house versie van O fortuna, maar die is in de jaren 90 verboden.

We hebben gelukkig geen regen gehad, ondanks dat het tot 20:30 uur bleef regenen.

Rieu_08_029.jpg

Confetti.

Meer foto's volgen...

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan