The Vault [Alpha Fireworks]

LVT

VWC lid
Artikelnaam: The Vault
Netto Kruitgewicht: 1872 gram
Aantal Schoten: 144 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25 mm
Tijdsduur: +- 80 sec
Adviesprijs: Nog niet bekend

Wij danken Alpha Fireworks België voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Zeker wel een mooie compound, en lijkt ergens ook op The Legend.
Prijs vind ik wel aan de hoge kant, maar misschien zijn freakprijzen en mijn referentiekader van €80,- niet helemaal realistisch?
Ik heb hem om die reden iig laten staan. In de actie bij Zena heb je er ook bijna een Funke compound voor namelijk!

Zeker wel een mooie compound, en lijkt ergens ook op The Legend.
Prijs vind ik wel aan de hoge kant, maar misschien zijn freakprijzen en mijn referentiekader van €80,- niet helemaal realistisch?
Ik heb hem om die reden iig laten staan. In de actie bij Zena heb je er ook bijna een Funke compound voor namelijk!

Ik volg je bezwaren t.a.v. de prijzen van Alpha. Met name de compounds vind ik zeer fors aan de prijs, zeker als je je bewust wordt van de NEM. Hoe dan ook heb ik nu enkele cakes mogen ervaren (t/m de Venom) en ze zijn stuk voor stuk echt top.

Ik volg je bezwaren t.a.v. de prijzen van Alpha. Met name de compounds vind ik zeer fors aan de prijs, zeker als je je bewust wordt van de NEM. Hoe dan ook heb ik nu enkele cakes mogen ervaren (t/m de Venom) en ze zijn stuk voor stuk echt top.

NEM bij salon/loots is altijd laag, maar presterrt net zo goed als 500grammers. Waardoor ik mij af vraag of die 500gr ook wel echt 500 gr is. Kijk naar alpha ultra. Is een cake van onder de 300 NEM en presteert beter dan welke nederlandse 500grammer dan ook

NEM bij salon/loots is altijd laag, maar presterrt net zo goed als 500grammers. Waardoor ik mij af vraag of die 500gr ook wel echt 500 gr is. Kijk naar alpha ultra. Is een cake van onder de 300 NEM en presteert beter dan welke nederlandse 500grammer dan ook

Klopt, veel kwaliteitsverschil ook in kruit/flash. Maar wel een lekker doosje! :D

Net als eigenlijk al het andere spul van alpha was deze goed. Ging vrij lang door en fijne finale. Laatste cake ging wel met flinke vertraging pas af.

4 top cakes.:thumbsup:

Bij het doorlonten scheurde ik de lont van cake 2 eraf:thumbsdown:.. het zat me niet mee.

Toen besloten om de cakes afzonderlijk van elkaar te schieten. Wat geen straf was. Deze mogen er ieder apart los van elkaar, zeker zijn.

Prima uitwerkingen :holland:

Prima cakebox :) Leuke diverse effecten met afsluitende lekkere ramfinale. Helaas werkten bij ons de reserverlonten niet waardoor meerdere keren moesteen aansteken.

Back
Bovenaan