Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zie vaak mensen klagen dat veel van riakeo op elkaar lijkt, maar dat maakt toch niet uit? Je koopt gewoon de boxen die je het meest aanspreken en kijkt dan verder bij andere importeurs. Riakeo besteed hun aandacht op een relatief kleine groep effecten die beter worden uitgevoerd ten opzichte van de concurrentie, en daar staan ze nu bekend om.

Je kunt idd gewoon blind eentje kiezen en dan ist primaZie vaak mensen klagen dat veel van riakeo op elkaar lijkt, maar dat maakt toch niet uit? Je koopt gewoon de boxen die je het meest aanspreken en kijkt dan verder bij andere importeurs. Riakeo besteed hun aandacht op een relatief kleine groep effecten die beter worden uitgevoerd ten opzichte van de concurrentie, en daar staan ze nu bekend om.
Niet.. ?? er zijn er toch een paar die bijna het gehele NL Riakeo lijn hadden of hadden. Ik helaas niet. Die nieuwe grote boxen waren me iets te duurMee eens. Je hoeft niet de hele Riakeo lijn te kopen van HFF![]()
Goed punt.... wel kwaliteits-spul iigNiet.. ?? er zijn er toch een paar die bijna het gehele NL Riakeo lijn hadden of hadden. Ik helaas niet. Die nieuwe grote boxen waren me iets te duur![]()