The Templar Box

Deze vind ik bijna helemaal super. Alleen de laatste cake is niet echt mijn effect. Daarom twijfel ik nog over deze.

Blijft raar al die onduidelijkheid over kruidgewicht bij nieuwe producten dit jaar. Bij deze staat op de box 1500 gram en op de site van mania spreken ze in de omschrijving over 1500 gram. Maar bij specificaties staat 1105 gram.
Zelfde geval bij bijna alle nieuwe rubro Special Forces boxen.

Blijft raar al die onduidelijkheid over kruidgewicht bij nieuwe producten dit jaar. Bij deze staat op de box 1500 gram en op de site van mania spreken ze in de omschrijving over 1500 gram. Maar bij specificaties staat 1105 gram.
Zelfde geval bij bijna alle nieuwe rubro Special Forces boxen.

Inderdaad, hier in het starterstopic worden twee verschillende kruit gewichten vermeld. Als het 1105 gram zou zijn, is het een behoorlijke prijzige box met 11 gram per tube :)

Ik vind op het internet nét zoveel sites waar hij staat als 1505 gram als voor 1105. Ik ben ook erg benieuwd naar het juiste gewicht.

Ik ben in iedergeval blij dat er een samen met de maroon op me ligt te wachten de 29e

Deze vandaag opgehaald. Leuk klein ding, maar volgens mij is dit geen compoundbak... heb hem opengemaakt en ziet er gewoon uit als een normale cakebox. Dus hou er even rekening mee!

Haha kon ze ook al niet vinden. Er zit trouwens wel het rubro systeem op alleen niet op de juiste plekken om het in de doos te doen

Back
Bovenaan