The Templar Box

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 1450
Artikelnaam: The Templar Box
Bruto Gewicht: 9000 gram
Netto kruitgewicht: 1105 gram
Aantal schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Colorful peony met een gouden randje! Wat een heerlijke 100 shots cakebox is dit! 1,5 KG kruit!
Max. tube diameter: 25MM
Kartoneenheid: 2/4
Adviesprijs: €139,00
Voorverkoopprijs: €95,00
O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1450_geisha_the_templar_vuurwerkmania_copy.jpg

Demo 2018:

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier de film:

Hier is het nog erg stil over. Maar vond persoonlijk dit 1 van de mooiste van de avond.

Tnx arvidd voor de beelden! Kwam op de stream al fraai over. Maar nu kan hij op de lijst

Mooie bak.

Valt me wel op dat als je naar de verschillende nieuwe producten kijkt het lijkt of prijs/kruidinhoud hoger is geworden.
Big momma met 2KG kruid had je voor 99e nu betaal je voor een doorlontbak met de helft aan kruid 139e

Vuurwerkmania levert dit jaar wel een aantal spannende boxen af zeg! Dat wordt nog moeilijk kiezen als je budgetgebonden wilt blijven! Ik kan mij voorstellen dat het voor de mensen die bij de demo aanwezig waren volop genieten was!

Vuurwerkmania levert dit jaar wel een aantal spannende boxen af zeg! Dat wordt nog moeilijk kiezen als je budgetgebonden wilt blijven! Ik kan mij voorstellen dat het voor de mensen die bij de demo aanwezig waren volop genieten was!
Dat kan je wel zeggen! En dit is inderdaad een toppertje die er dit jaar zeker gaat komen, wordt erg lastig kiezen zo.

Ja dat kon je wel zeggen ja... prachtige demo was t!!

Back
Bovenaan