The Spider 100's

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 0652
Artikelnaam: The Spider 100's
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 780 gram
Aantal schoten: 100 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Dit spider Flowerbed ramt 100 schoten en met maar liefst 11(!) verschillenden vuurwerk effecten de lucht he-le-maal vol!
Afmeting:
Max. tube diameter: 20 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: 25 meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 74,99
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

652.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit artikel word opgenomen in de lijn met vuurwerk wat word weggegeven bij besteding van een bepaald bedrag in de voorverkoop.
De verkoopprijs is dus enigszins fictief

Tsja, maar als dit artikel wel daadwerkelijk in het te verkopen assortiment zit, dan is de verkoopprijs dus onrealistisch. Nu wordt je een soort van "voor de gek gehouden" omdat je eigenlijk een "goedkoper" (wanneer in de normale verkoop verkocht zou worden) krijgt, dan ze suggereren, maar tsja, een gegeven paard mag je niet in de mond kijken.

Zie ik nou goud/oranje in deze bak... vind ik echt 1 van de mooiste combinaties die er zijn :)

gratis vuurwerk... nou geef hem maar dan :angel:

Jammer dat deze niet gewoon aangeboden wordt voor 35,- euro. Dan had ik wel overwogen om er eentje te kopen. 70 euro is veel te duur en als gratis vuurwerk niet interessant genoeg, zeker gezien je eerder 25% korting kreeg. Volgende actie moet zijn: 25% korting EN gratis vuurwerk! :D

Na deze film zou ik zeggen dat die vergelijkbaar is met de strong celebration van Mania. Tuurlijk niet helemaal hetzelfde maar kwa boeket grootte en burst wel..maar dat is mijn mening en zou deze zeker niet kopen voor het adviesbedrag en zoals eerder genoemd om er nou voor te gaan als gratis vuurwerk zeker niet.

Dit is volgens mij een omlabeling van de EXX225 Black Spider compound. Alleen werd die wel vaak voor onder de 50 euro aangeboden, dit jaar zelfs voor 39.95 gezien bij Vuurwerkdepot Cruquius. Voor dat bedrag is het best een prima cakebox, en als gratis artikel mogen we inderdaad niet klagen. :D

Heb deze box al voor de 3e keer als gratis vuurwerk in de collectie zitten. Zo ook dit jaar. Prima doosje voor tussendoor. En niet meer waard dan 35 euro in mijn ogen.

De cameraman zat nog wat te slapen in het begin, maar gelukkig herstelde die zich. De cake is niet zo bijzonder, had er ook niet veel van verwacht gezien je deze gratis bij je bestelling kreeg. Opzich een prima tempo, en wat afwisseling in de boeketjes maar er is zoveel mooiers op de markt. Is me niet bijgebleven. Op het moment zelf best enthousiast, ook omdat ik hem vroeg in de avond geschoten heb. Voor gratis erbij prima!

Iemand die weet of deze een beetje mee kan komen met de Total Display boxen qua burst?
Deze heeft echt een stuk mindere burst dan de 400 shots.

Back
Bovenaan