The Sensation 500S

jammer dat er geen straatfilms zijn inderdaad, misschien wel het proberen waard.. echter met 50 shots per cake zal de burst en spreiding niet heel best zijn, het tempo maakt daarin misschien wel weer een hoop goed.. Ik denk er nog even over na:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze bak ga ik maar 's een kans geven als onderdeel van een show samen met een waaier, Crashbox en Transbomber. De eerste ontmoeting was alleen even een tegenvaller. :p
20181230_175134.jpg

Gelukkig toch nog het juiste gereedschap weten te vinden en de schat onder de kooi ziet er goed uit. Ik denk alleen dat ik er een extra schot tussenplaats i.v.m. vonken.

IMG-20181230-WA0005.jpg

Je had 'm ook niet helemaal tot onder doorgelond I guess? Ik vond het ook wel een mooie bak, maar die tussenpauzes verziekte het een beetje. De laaste paar had ik wel zo gedaan en was al stuk beter. :)

Zijn de boeketten live een beetje te doen? Zitten veel ploppers tussen zo op film te zien. Ik heb meerdere momenten in het filmpje gedacht: hey, een falling leave!

Mooie box maar zoals hierboven ook al geschreven tot onderaan de tube doorverbinden, anders gaat het tempo eruit en dat is juist het sterke kant van deze box

Deze box staat nu voor het bedrag van slechts 149 euro te koop in Maarssen, bij die weelderige winkel langs de Vecht.

Deze was toch wel echt top.

Deze was toch wel echt top.

De cakes zelf door gelust. Dat ging tot cake 10 perfect, helaas ging deze niet af en heb ik hem daarna los afgestoken. Wat opzich ook geen straf was :-)

Filmpje vanaf de 2e cake;

https://youtu.be/X0r8BFCGYew

ik heb hem voor nog geen 130 euro toch maar weer meegepakt.
vooral het tempo bevalt mij prima met deze box

Back
Bovenaan