The Sensation 500S

pyrofan#1

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 566
Artikelnaam: The Sensation 500S
Bruto Gewicht: 24600 gram
Netto kruitgewicht: 4650 gram
Aantal schoten: 500 schoten
Effectomschrijving: Liefhebbers opgelet! 500 shots bakbeest met oorverdovende dreunen en gruwelijke tempo's. Dit blok bestaat uit 10x500 grams cakes. #TIP: Als je dit blok komt afhalen, zorg dan voor voldoende kofferbakruimte.
Max. tube diameter: 20MM
Kartoneenheid: 1/10
Adviesprijs: € …
O.a. te koop bij: Rubro.nl

566_the_sensation_5000_rubro_vuurwerk_copy.jpg

Wij danken Rubro vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een bak ben heel erg benieuwd wat deze gaat doen en wat de prijs is.. zal ook vast heel groot zijn ben ik bang haha.

Heel benieuwd.

IMG_7977.jpg

Hier is ie dan. Flinke doos.
Bron: Vuurwerkcrew/vuurwerkbieb

Bijlagen

• IMG_7976.jpg
    IMG_7976.jpg
    174,6 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
lolll wat een doos zeg..
Het wordt gekker en gekke bij Rubro.

Ben erg benieuwd naar de demo van ze

Ik raak hier niet zo enthousiast van. Het is een lekkere rambak, maar de "wow"factor ontbreekt hier gewoon. Rammen zonder schoonheid. Maar de doos komt wel imposant over'

Ik raak hier niet zo enthousiast van. Het is een lekkere rambak, maar de "wow"factor ontbreekt hier gewoon. Rammen zonder schoonheid. Maar de doos komt wel imposant over'

Da's nou precies wat ik ook dacht. Wel een snel tempo maar voor de rest niet vernieuwend.
En dan wordt ie nog per twee geschoten ook.

Precies wat ik er ook over denk. Maar dat past verder wel in deze lijn toch, beetje lukraak rammen zonder echt op het sierlijke van de boeketten te focussen. Al is daar verder wel een grote markt voor, want je hebt er wel een 'wow-effect' mee in de straat.

Ik moet wel zeggen vergeleken bij de freestyle max charge 500 is dit een hele vooruitgang. Dat waren namelijk echt magere boeketjes.

Ik vind die chaos juist erg fijn. Lekker rammen, ideaal voor in een finale.
Of het deze box wordt geen idee, eerst maar eens de andere demo's afwachten.

Vind hem niet heel bijzonder.
Kleine burst.

Wel een echte rambak.. maar zoals vele hier zeggen, het sierlijke en het wow effect ontbreekt

Back
Bovenaan