The Rampage XL Box

Presteerde bij Hol vanavond vergelijkbaar goed met de Transbomber, maar dan dus met een extra waaier erbij. Geeft toch een extra dimensie!

Deze besteld en me maat die wel op demo kon zijn stuurde gelijk een filmpje van de box. Alleen cake 2 viel een beetje tegen maar ben er van overtuigd dat deze goed gaat presteren in de straat!

Ziet er goed uit. Mensen die live aanwezig waren bij demo Mooij, wat vonden jullie ervan? Vergelijkbaar met de Transbomber qua effectgrootte?

Vind hem beter dan de Transbomber 2017 productie. En dat is niet omdat ik hem toevallig in bestelling heb staan. De Rampage is wel iets ingetogener in vergelijking met de Transbomber produktie 2016.

Ik had hem live gezien daar. Moet zeggen dat ik vooral de waaier een goede toevoeging vind. Ook het blauw en geel door de crackling vind ik heel mooi. Boeketten zijn niet super groot, maar door het tempo merk je dat niet heel erg. Alleen de finale cake had wat sneller gemogen maar dat is mijn smaak...

Ziet er goed uit. Mensen die live aanwezig waren bij demo Mooij, wat vonden jullie ervan? Vergelijkbaar met de Transbomber qua effectgrootte?

Opzich vond ik het een mooie box, zeker voor de prijs met korting! De crackling wolken hadden van mij wat voller gemogen! Misschien te kampen met vocht?! Het was een regenachtige dag! De film van Reverser vind ik namelijk overtuigender overkomen! Het recept van de Transbomber 2016 vind ik beter nadat ik deze demo versie heb gezien!

Vond dit een gave box hoor! De waaier is erg gaaf, het enige wat ik tegen vond vallen was cake 2. De gouden boeketten hierin vond ik iets minder.

Oordeel zelf:

Ja, dat is prima hoor :) Zorg wel dat je de lonten naar binnen steekt, en bij voorkeur ook nog afdekt. In de huizige staat is één neerdwarrelend vonkje op het uiteinde van de lont al voldoende om de volgende cake vroegtijdig aan te steken.

Back
Bovenaan