The Phlox

RF JEROEN

VWC lid
phloxgroot.jpg

Artikelnummer: RFF 1433
Artikelnaam: Phlox
Bruto Gewicht: n.v.t.
Netto Kruitgewicht: 100 gram
Aantal Schoten: n.v.t.
Effectomschrijving: Golden Crackling
Richtprijs: €5,50

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Met vriendelijke groet,

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by the team of RoyalFireWorks

Laatst bewerkt:
Ik vind dit een hele mooie fontein die ik zeker in mijn collectie wil hebben, zeker voor dat geld.
Spuit mooi goud en ook nog eens erg hoog. Toppertje

Ik heb dit fonteintje:wink: in het echt gezien en ik vond hem erg mooi.
Trouwens de andere fontein van Royal was ook erg mooi.
The Plhox kwam wel hoger dan de ehuh, Hot cannon.
Maar op hoogte kies ik geen fonteinen, maar meer op kleur.
Voor fontijn liefhebbers, zijn de Royal fonteinen zeker aan te raden.

Een goede crackling fontijn, voor Nederlands consumenten vuurwerk. Hij is helaas weer snel afgelopen, net wanneer ie goed op gang komt, maar daar betaal je ook maar 5,50 voor.

Heb deze fontijn ook hier liggen, op het filmpje lijkt hij de 3 meter niet te halen maar op de verpakking staat dat hij dit (minimaal) haalt.

Heb nog overwogen om een pakje van 3 te kopen (toch maar €5,95), maar uiteindelijk niet gedaan omdat ik al genoeg had. Volgend jaar misschien maar eens proberen!

Deze waren niet geweldig, op het artikel staat dat hij minimaal 3 meter hoog gaat, dat haalde hij nooit, 1,5 meter en dat was het. Nee het geld niet waard.

Daar ben ik het trouwens niet geheel mee eens Teun. Ik heb de Phlox ook afgestoken en deze haalt de 2 meter wel degelijk, of hij de 3 haalt is maar de vraag. Denk dat hij blijft steken bij een 2,5m. Misschien knal ik het filmpje nog wel online, heb hem afgestoken naast een paal om zo de hoogte beter in te kunnen schatten.

Wat leuk was: ik ging een bosje bloemen voor mijn oma kopen. Wat stond er in die winkel naast de kassa te koop? Bosjes Phlox!

Daar ben ik het trouwens niet geheel mee eens Teun. Ik heb de Phlox ook afgestoken en deze haalt de 2 meter wel degelijk, of hij de 3 haalt is maar de vraag. Denk dat hij blijft steken bij een 2,5m. Misschien knal ik het filmpje nog wel online, heb hem afgestoken naast een paal om zo de hoogte beter in te kunnen schatten.

Wat leuk was: ik ging een bosje bloemen voor mijn oma kopen. Wat stond er in die winkel naast de kassa te koop? Bosjes Phlox!

En zie:

Jupilerfreak, ik heb deze fontijn nu meerdere keren gezien op film en in het echt, en moet mijn mening toch aanpassen. Ik vind het een goede fontijn, de crackling is hard en dat zorgt ervoor dat deze meerdere keren op mijn wishlist staat. Ik ben wel van plan om ze overdag af te steken.

Dat is nog eens een lekkere fontein Jupiler!
Heb ze afgelopen jaar wel zien staan bij het afhalen van mijn vuurwerk, maar toch laten staan. Dit jaar zal ik deze misschien toch eens halen. Zag ze bij Kuiper staan, €5,50 per 3... Als je dan drie naast elkaar zet heb je een leuk showtje dacht ik zo.

Huh? Is het nu 5,50 per stuk of per 3? Ik hoor meerdere mensen zeggen dat het per 3 is maar ik kan hier niks over uit de start post halen.

Voor 5,50 per stuk laat ik hem staan. Komt opzich wel hoog, maar ik vind de hoeveelheid crackling beetje matig en hij is zo snel voorbij. Per 3 is dit natuurlijk een koopje.

deze gaan per stuk volgens mij.

edit: ja per stuk sommige bieden ze aan met 3 halen 2 betalen.

Back
Bovenaan