The Moment

Hey bieb hoe vond jij deze ? Vind het vrij stil in dit topic en dat terwijl dit voor mij echt de topper is op tail gebied. Vond de tail van de fuegos niet heel veel beter.

Hey bieb hoe vond jij deze ? Vind het vrij stil in dit topic en dat terwijl dit voor mij echt de topper is op tail gebied. Vond de tail van de fuegos niet heel veel beter.

Nee ik vind de tail niet veel beter, het fuego gevoel is alleen anders dan het gevoel bij the moment. Ik had van allebei een karton en kan echt niet zeggen welke beter is. Tis allebei top. En ik denk dat het er vooral vanaf hangt wat je ermee wilt doen. Fuego is meer om een leuk show onderdeel mee te bouwen. The moment is gewoon een cake met tail om lekker lang van te genieten. Dat is denk ik het verschil. Kwaliteit is het allebei.

in de finale van de demo van Dutch Fireworks te Tiel zitten ze ook verwerkt. Filmpje staat ook wel hier op het forum ergens.

Prachtige cake, bij die van ons lag het tempo iets hoger dan op de filmpjes hierboven wat hem
nog mooier maakte.

Door de wind waaide de tails een beetje weg en het is niet vanuit de ideale positie gefilmd, maar de burst was luid en ik ben dol op dit soort tails.

Erg leuke en mooie cake, maar ik blijf erbij haal dat minimalistische eindsalvo eraf.

per 2, mooist in HD:

Deze cake kan een beetje knutselaar prima uit elkaar slopen en de tail schoten als losse schoten (single shots idee) gebruiken voor leuke projecten. De tails zijn niet zo dik als een grote single shots van Dutch Pyro, maar toch erg constant in hoogte en dikte. Voor 27,95 heb je dan toch een stuk of 20 mooie staarten.

Wel vreemd trouwens dat de linker cake de helft van de tijdsduur heeft als de rechter.

Deze cake kan een beetje knutselaar prima uit elkaar slopen en de tail schoten als losse schoten (single shots idee) gebruiken voor leuke projecten. De tails zijn niet zo dik als een grote single shots van Dutch Pyro, maar toch erg constant in hoogte en dikte. Voor 27,95 heb je dan toch een stuk of 20 mooie staarten.

Wel vreemd trouwens dat de linker cake de helft van de tijdsduur heeft als de rechter.

Leuk om dit te lezen. Ik kreeg dit Idee namelijk bij het zien van de Blazing Devils dit jaar. Uiteindelijk besloten om een Blazing devil en een The Moment uit elkaar te slopen en deze te combineren met Fuego's Op die manier heb ik kleine, middel en grote single shots om het geheel nog een mooier beeld te geven. Tenminste dat is de gedachte...:rolleyes:

Wow.. Ik wist niet dat het deze cake was die werd geschoten in de finale. Erg netjes!!
Hier zie je in het begin de Fuego's (denk ik??) en rond 2:40 zie je The moments.

Dit jaar gekocht als project. Mooie paarse glitter mine en een mooie heldere ster. Voor mijn toepassing meer dan zijn geld waard, maar ook gewoon in de straat vind ik de cake echt een mooi uitgewerkt exemplaar. Enigste minpunt is de 'finale'. Deze zou ik er uit slopen.

Rond 3:30 komt deze er als single shots voor bij gecombineerd met de Fuego single shots.

24q7m1x.png

Mooie bak en de tails zijn mooi consistent en zuiver van kleur.
Het slotsalvo kan ik vanuit de visie van een consument wel begrijpen.
Die wil na 20 seconden "lichtkogels" gezien te hebben toch nog even een finaletoetje.
Zou mooi zijn als dit effect als single-shot wordt geproduceerd, het liefst in hetzelfde kaliber als de Fuego.

Kan het filmpje helaas niet openen op mijn werk... vandaar mijn vraag.
My fold.

Maar bedankt voor de reacties!

Back
Bovenaan