The Malibu Action

Je weet blijkbaar al veel van mij....pffff, je bent me er eentje. Een wow-effect is een persoonlijk iets. De één vind dit wow, de ander dat. Het is ook maar net wat je gewend bent. Wie zegt dat ik van harde klappers houd? Als de crosettes groter waren geweest had dat bij mij zeker een wow-effect gegeven.
De Cruelty had ik, net als de Cruel Traction, de Rage had ik ook al vorig jaar.

Laatst bewerkt:
Had er wederom weer drie besteld. Ze blijven goed hoor! Uitstekend. Mooi rustgevend effect, dit jaar leken ze wel iets beter te presteren. Alsnog niet de meest perfecte cake met dit effect, maar voor die prijs niets te klagen! Tempo zou wel wat constanter mogen, maar gezien ze hier per 3 gingen was het al snel lekker rammen!

Crosette en moving stars gecombineerd, een geslaagd vuurwerkproject al zeg ik het zelf. Deze is sierlijk met veel kleur en de crosette cakes in een mooie V-shape. Het hoeft niet altijd met veel burst om mooi te zijn. Sowieso is de volta multicolor van Argento echt een topcake, vrij uniek effect.

Crosette en moving stars gecombineerd, een geslaagd vuurwerkproject al zeg ik het zelf. Deze is sierlijk met veel kleur en de crosette cakes in een mooie V-shape. Het hoeft niet altijd met veel burst om mooi te zijn. Sowieso is de volta multicolor van Argento echt een topcake, vrij uniek effect.

Erg gaaf en kleurrijk project zo. De Malibu Action komt zo zeker lekker tot zijn recht. Blijft een leuke cake.

Back
Bovenaan