The Lemon & Pink One

weer goed te zien hoe moeilijke kleuren het zijn; ze vervagen nogal snel. Lijken de boeketten klein of zijn ze dat ook? Anyway: voor €8,50 zeker eens het proberen waard :)

idd van die 75 klopt niet veel iedereen maakt fouten ?? is wel groote fout ... je zet het ook nog op het etiket gerger kan het niet..

idd van die 75 klopt niet veel iedereen maakt fouten ?? is wel groote fout ... je zet het ook nog op het etiket gerger kan het niet..

Op het etiket?
Ik zie daar echt geen 75 meter staan.

Het lijk me een leuk potje, leuke kleuren en 8.50 euro is wel te overwegen om hem te proberen, maar of je dit nou peonies kan noemen?

Via het filmpje ziet het er niet uit als een peonie.

Deze kreeg ik als vervanger voor Yellow Sky. Erg mooi potje met aparte kleuren die je niet zo vaak ziet. Ik stak hem in de vooravond af en is een aanrader!

Ik vind deze cake echt ronduit slecht. De peony boeketten zijn klein, lelijk van kleur en vorm en blijven niet lang hangen . Ook is de burst niet hard.

Ik vind deze cake echt ronduit slecht. De peony boeketten zijn klein, lelijk van kleur en vorm en blijven niet lang hangen . Ook is de burst niet hard.

Daar ben ik het helemaal mee eens. De prijs is ook veel te hoog. Je kan beter gaan voor de Colored Peonies.

Wat je er ook van zegt, ik vind het een goede budgetcake. Had hem vorig jaar voor erbij, en vond het toen een leuk potje, voor mensen die een laag budget hebben is het misschien wel een aanrader. Voor het hogere budget zou ik hem voor in de vooravond nemen. Het is gewoon leuk om 's avonds vast te stoken.

Wat je er ook van zegt, ik vind het een goede budgetcake. Had hem vorig jaar voor erbij, en vond het toen een leuk potje, voor mensen die een laag budget hebben is het misschien wel een aanrader. Voor het hogere budget zou ik hem voor in de vooravond nemen. Het is gewoon leuk om 's avonds vast te stoken.

Mag je vinden hoor. Maar vergelijk dit voor die prijs met een cake van bijv. Wolf ofzo, is nogal een groot verschil hoor. mij leek dit eerst een goede, maar nu ik heel veel merken ken, en die kan kopen, is dit een lachertje.

Je moet natuurlijk zelf je lijst kiezen, Maar ik zou hem laten staan.

:bye:

Net live gezien, de kleuren vind ik erg goed gelukt bij deze cake, wat misschien niet goed kan overkomen op film maar de kleuren zijn erg mooi in het echt.

Voor het geld zeker het proberen waard :).

Gister afgestoken, boeketten waren opvallend groot voor zo'n potje. Groter dan op de filmpjes lijkt over te komen!

Gister afgestoken, boeketten waren opvallend groot voor zo'n potje. Groter dan op de filmpjes lijkt over te komen!

Dat gevoel had ik dus ook. Bij heel veel filmpjes van Proline producten zie ik allemaal halve boeketten maar dit heb ik afgelopen avond en nacht niet kunnen ervaren.

ik en michael / pyromaniac hadden er hier 2 stuks van , welke we tegelijk afschoten .
typische pro-line boeketjes , klein , snel weg , niet rond , en geen heldere kleuren .
maarja voor die 8,50 per stuk , toch geen verkeerd potje .

Deze vanavond live gezien. Wat een goed budgetpotje is dit zeg. Prachtige lemon en pink effecten met een leuke burst.
Voor dit geld, absoluut een topper

Back
Bovenaan