The Harbour

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 5023
Artikelnaam: The Harbour
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 57 shots
Effectomschrijving: Anderhalve minuut spektakel; dat is wat deze box bied. Door zijn zware 30mm tubes zijn de uitspattingen net even iets groter dan de meeste andere boxen.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs voorverkoop: € 45.00

theharbour.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Zou iemand mij iets kunnen uitleggen, want ik begrijp het niet helemaal met die categorieen. In de titel van het filmpje staat cat2, maar ik dacht dat cakeboxen onder cat3 geschaard moeten worden? Of geldt dat alleen als er een kooi omheen zit?

Zou iemand mij iets kunnen uitleggen, want ik begrijp het niet helemaal met die categorieen. In de titel van het filmpje staat cat2, maar ik dacht dat cakeboxen onder cat3 geschaard moeten worden? Of geldt dat alleen als er een kooi omheen zit?

Cat 3 cakes mogen in Nederland niet verkocht worden. Alle cakes en cakeboxen in Nederland zijn dus gewoon cat 2.

Effecten zijn mooi. Tempo is iets te traag voor mij. Maar mooie cakebox.
Ik mis de prijzen in de topics van de boxen van Katan

Mooi hoor, lekker rustig, mooie kleuren, mooi hangend goud...en maar €45. Ik vind Katan wel scoren met hun cakeboxen hoor. Had er niet veel van verwacht, maar het is divers qua tempo en effecten, goed uitgewerkt wat er met weinig kruit wordt gedaan, en altijd flink voordelig qua prijs. Goed budgetvuurwerk voor de burgers en liefhebbers, precies wat nodig is.

Back
Bovenaan