The Greatest

Is deze box nou ook al een keertje geschoten op demo,s heb nog demo filmpje voorbij zien komen van deze cakebox

ben toch wel benieuwd er naar. :)

Het is aardig stil gebleven rondom deze daar iedereen voor de Cruel Traction ging! Iemand nog ervaring met deze box afgelopen oud & nieuw?!

Wat een grote verrassing! Echt prachtige kleuren en de snelheid wat prima!
Heb de laatste 3 cakes steppend verbonden maar dat was niet nodig geweest, maar wel spectaculair.

Een vriend van mijn had deze box maar wat een heerlijke bak was dit ook..heb hem helaas niet geflimp :sad:

Weet ding wel deze staat komende jaar wel op me lijst.:)

Prachtige box, ik heb wat gemist volgens mij nieuw 2014... Da s alweer 2 jaar gelee...

klopt , hij schoot erg traag op de demo en de ct was toen duidelijk beter. Uit beeld geraakt dus daardoor. Maar die snelheid was met name de grote verrassing, en de kleuren dus

klopt , hij schoot erg traag op de demo en de ct was toen duidelijk beter. Uit beeld geraakt dus daardoor. Maar die snelheid was met name de grote verrassing, en de kleuren dus

Maar prachtig filmpje zeg.. Is het aanraden waard volgens jou, en dan met 2 tegelijk? Zou volgens mij mooie chaos geven dacht ik zo!

Ja de laatste 3 potten waren min of meer steppend met elkaar verbonden. En dat was zo overweldigend. De boeketten waren niet wijds als de ct maat wel vetvol, zoals volle chocomelk ook veel lekkerder is dan de magere ;)
Voor mij was de aanschaf begin vorig jaar ook een gok, ik dacht het kan toch niet waar zijn dat deze zoveel slechter is dan de ct, terwijl beide dezelfde oorsprong hebben.

Burst was volgens mij ook prima als ik dat zo hoorde. Kon je m voor een mooie prijs krijgen? Heb zelf CT nu 2 jaar achter elkaar gehad en dat was super, zoek nu echt weer naar wat andere topboxen met veel chaos. Misschien deze t overdenken waard...

Ja de laatste 3 potten waren min of meer steppend met elkaar verbonden. En dat was zo overweldigend. De boeketten waren niet wijds als de ct maat wel vetvol, zoals volle chocomelk ook veel lekkerder is dan de magere ;)
Voor mij was de aanschaf begin vorig jaar ook een gok, ik dacht het kan toch niet waar zijn dat deze zoveel slechter is dan de ct, terwijl beide dezelfde oorsprong hebben.

shine on you crazy diamond, thanks for your movy!

Back
Bovenaan