The Greatest

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 1468
Artikelnaam: The Greatest
Netto Kruitgewicht: 2722 gram
Aantal Schoten: 6 x 36 schots
Effectomschrijving: Machtig mooie flowerbed met bij elkaar 216 schoten! Met de nieuwste effecten van 2014. Be a hero, be the greatest!
Tijdsduur: 190 seconden
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 189,95
O.a. verkrijgbaar bij: MooisteVuurwerk.nl

1468_the_greatest_kopie.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Als dit de grote broer van de cruel traction is, dan heeft wolff er toch een aantal top bakken bij. Deze is helaas niet geschoten en hiervan zag ik ook geen sample staan, of ligt dat aan mij?

Na Cruel Traction ben ik hier toch wel erg benieuwd naar geworden...hoewel hier maar 12.6gr per shot tegenover 18gr.p/sh bij Cruel Traction...

Na Cruel Traction ben ik hier toch wel erg benieuwd naar geworden...hoewel hier maar 12.6gr per shot tegenover 18gr.p/sh bij Cruel Traction...

Jouw rekenmachine draait overuren zeker? Overal zie ik het aantal gram per schot staan in jouw posts. Bedankt voor die informatie, maar de kruitinhoud zegt natuurlijk niet altijd alles.

Niet trollen aub, je hóeft m'n posts niet te lezen hè. Er wordt hier van oudsher altijd al veel gegrammen/euro's/shots rekent. Jijzélf hoeft dat niet te doen of leuk te vinden, maar laat een ander gewoon aub.

Niet trollen aub, je hóeft m'n posts niet te lezen hè. Er wordt hier van oudsher altijd al veel gegrammen/euro's/shots rekent. Jijzélf hoeft dat niet te doen of leuk te vinden, maar laat een ander gewoon aub.

Niet zo negatief opvatten Richardus, zo was het niet bedoeld. Ik bedankte je ook toch? Was geen sarcasme.

Als dit de grote broer van de cruel traction is, dan heeft wolff er toch een aantal top bakken bij. Deze is helaas niet geschoten en hiervan zag ik ook geen sample staan, of ligt dat aan mij?
Van de serie van drie waren er geen dummies aanwezig nee. Ik heb ze niet kunnen ontdekken iig :D

Ja na die cruel traction zou ik hier ook heel graag een filmpje van willen zien. Zeer nieuwsgierig naar....:p

Er lijkt me veel kleur in te zitten, maar het filmpje vind ik niet bijster goed. Dit doet me denken aan de Wolff filmpjes van enkele jaren geleden, ook zo dramatisch. Van welke afstand is dit genomen? Als ik de film bekijk dan komt het niet in de buurt van de Cruel Traction, maar die heb ik dan ook live gezien. Als die net zo gefilmd was geworden had ik wellicht ook niet zo enthousiast geweest.

iedere cake kost ongeveer 31.00 euro per stuk en zijn 453 gram .
tja het is maar net wat je er voor over hebt .
persoonlijk van ik de prijs nog wel door de beugel kunnen
maar ja of ik hem hebben wil, eeeh nee .
je kunt voor minder geld nog wel een betere bak krijgen lijkt mij .
denk maar eens aan de nieuwe koppel cakes van zena .
per stuk is iedere pot de helft goedkoper en vind ik beter presteren dan deze .

Laatst bewerkt:
ligt het nou aan mij of zijn de effecten best wel klein?.

Volgens mij zijn het niet de dikste effecten, maar is er ook van een behoorlijk afstandje gefilmd.

Ik denk dat ze met 189,00 euro de plank aardig misslaan. Zelfs de gewone consument heeft dit er denk ik niet voor over. Voor 140 euro was dit nog te doen geweest.

Volgens mij zijn het niet de dikste effecten, maar is er ook van een behoorlijk afstandje gefilmd.

Ik denk dat ze met 189,00 euro de plank aardig misslaan. Zelfs de gewone consument heeft dit er denk ik niet voor over. Voor 140 euro was dit nog te doen geweest.

nou dat vind ik al stevig aan de prijs voor 12.6 gr per shot...
maar dat is geheel mijn mening..

Die laatste 3 cakes lijken mij zeker de moeite waard om deze in de gaten te houden.
En ik denk dat het met de grote van de effecten ook wel goed zit.
Deze zou op de aankomende demos wel eens voor een aangename verrassing kunnen zorgen.

In geen 189,95 jaar ;)
Doe mij maar de Crual traction of met korting 2x de 4 seasons van Rubro, dan heb je denk ik toch meer geweld.

Back
Bovenaan